@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
SÅ TRÖTT ugh
29 jan, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Idag fick jag min sötnows kissemiss HEDDA. ♥
29 jan, 2013 18:35 |
|
Dramione99
Elev |
Jag hatar verkligen korv. Särskilt med kletigt poatismos och ketchup.
29 jan, 2013 18:36 |
|
Verro_Luna
Elev |
29 jan, 2013 18:39 |
|
Borttagen
|
Tihi, hon är söwt som en semla.♥ 29 jan, 2013 18:39 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag lyssnade på Vi i femman förut HIGH FIVE OBAMA LOVE YOU Haha Kul!! Det skulle inte jag gissat på.... Men å andra sidan, det är svårt att inte gilla harry!! - hakunamatata - ^.^ 29 jan, 2013 18:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ännu en Weasley: Skrivet av Ginny00: Jag lyssnade på Vi i femman förut HIGH FIVE OBAMA LOVE YOU Haha Kul!! Det skulle inte jag gissat på.... Men å andra sidan, det är svårt att inte gilla harry!! Det var inte med i frågan, men det nämndes som fakta om honom. Lyssnade bara med ett halvt öra. 29 jan, 2013 18:46 |
|
baramin
Elev |
Kan knappt andas pga sa jävla ont i bröstet fan
Edit: hurra jag fungerar igen she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 jan, 2013 18:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-29 kl. 18:55
|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag fick jag min sötnows kissemiss HEDDA. ♥ åh hedda är så söwt! ♥ nästan lika söt som tardis.. haha
29 jan, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Idag fick jag min sötnows kissemiss HEDDA. ♥ åh hedda är så söwt! ♥ nästan lika söt som tardis.. haha de är söta som semlor.♥♥♥ tihi 29 jan, 2013 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen