@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Måste sägaatt det rorar mig att Arvid kan mer om my Little Ponny en jag xD
29 jan, 2013 17:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: min syster bor på malta och ska snart till thailand i en månad min äldsta syster bor i australien min mamma är i australien just nu och var i hela december i thailand förra året åkte min yngsta storasyster (17) till min andra syster på malta hallå har ni glömt av mig och min bror what about us vi vill också åka till ställen i alla fall jag, bror kan han är friggin 21 jag är 13 snälla let me join Varför följer du inte med? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2013 17:04 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Pappa Pia, här är jag igen åh nej
Hur ska detta gåhå Här är jag Kajsa sitter bredvid, Hans vem är du att klaga - hakunamatata - ^.^ 29 jan, 2013 17:06 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av M4L13: min syster bor på malta och ska snart till thailand i en månad min äldsta syster bor i australien min mamma är i australien just nu och var i hela december i thailand förra året åkte min yngsta storasyster (17) till min andra syster på malta hallå har ni glömt av mig och min bror what about us vi vill också åka till ställen i alla fall jag, bror kan han är friggin 21 jag är 13 snälla let me join Varför följer du inte med? jag bor hos pappa och vi har inga pengar '-'
29 jan, 2013 17:11 |
|
smartbabe
Elev |
29 jan, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
Nu måste jag seriöst börja med läxan...
29 jan, 2013 17:18 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har just insett att det är typ jättemånga mugglisar som inte ens var födda när Spice Girls slog igenom o_o HERREGUD jag är så himla gammal :ccccc
without something there is no nothing 29 jan, 2013 17:19 |
|
Solkatten
Elev |
Varför har jag ingen att gå till ESC med?! :'( *foreveralone*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2013 17:20 |
|
Ron Hippe
Elev |
Jag har blå svarta manchester byxor på mej!
29 jan, 2013 17:20 |
|
Borttagen
|
YT fungerar
29 jan, 2013 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen