@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Vill quizkampa med folk :O
29 jan, 2013 14:27 |
|
Borttagen
|
Jahapp nu har jag lärt mig en till låt utantill!
29 jan, 2013 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: det första farfar frågar när han ser mig är om jag varit på kvarsittning idag. då jag svarar nej säger han like always; "Det är nog en konstig skola du går på. Du får ju aldrig kvarsittning!" Tror han att du är en badass eller? xD nej. x) men skolorna var ju stänga för tusen år sen då han var ung, då kanske man fick kvarsittning typ hela tiden. eller något Xd 29 jan, 2013 14:31 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar..
29 jan, 2013 14:33 |
|
Ginny!!!!
Elev |
JAG ÄR SJUK OCH JAG FÅR INTE VARA SJUK FÖR DÅ MISSAR JAG SKOLAN OCH JAG VILL INTE DET.
Skrivet av Ginny00: Awkward? :sSitter på en lektion i psykologi med 17åringar.. ![]()
29 jan, 2013 14:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: ahaha ja lite JAG ÄR SJUK OCH JAG FÅR INTE VARA SJUK FÖR DÅ MISSAR JAG SKOLAN OCH JAG VILL INTE DET. Skrivet av Ginny00: Awkward? :s Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar.. 29 jan, 2013 14:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tänk att det är folk från mugglis Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar.. 29 jan, 2013 14:40 |
|
baramin
Elev |
FYFAN VAD HUNGRIG JAG ÄR. Jag kan ju inte bli mätt hur mycket jag än mölar i mig.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 jan, 2013 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Vill quizkampa med folk :O Har du inte Quiz Battle? Man måste ha iPhone för att kunna ha quizkampen 29 jan, 2013 14:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Vill quizkampa med folk :O Har du inte Quiz Battle? Man måste ha iPhone för att kunna ha quizkampen I know, i has iPhone. Men är quizbattle samma sak? :O Kan skaffa isf, om jag har ngn o spela mot xD 29 jan, 2013 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen