Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10439 10440 10441 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Vill quizkampa med folk :O

29 jan, 2013 14:27

Borttagen

Avatar


Jahapp nu har jag lärt mig en till låt utantill!

29 jan, 2013 14:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
det första farfar frågar när han ser mig är om jag varit på kvarsittning idag. då jag svarar nej säger han like always; "Det är nog en konstig skola du går på. Du får ju aldrig kvarsittning!"

Tror han att du är en badass eller? xD

nej. x)
men skolorna var ju stänga för tusen år sen då han var ung, då kanske man fick kvarsittning typ hela tiden. eller något Xd

29 jan, 2013 14:31

Ginny00
Elev

Avatar


Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar..

29 jan, 2013 14:33

Ginny!!!!
Elev

Avatar


JAG ÄR SJUK OCH JAG FÅR INTE VARA SJUK FÖR DÅ MISSAR JAG SKOLAN OCH JAG VILL INTE DET.


Skrivet av Ginny00:
Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar..
Awkward? :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

29 jan, 2013 14:34

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Ginny!!!!:
JAG ÄR SJUK OCH JAG FÅR INTE VARA SJUK FÖR DÅ MISSAR JAG SKOLAN OCH JAG VILL INTE DET.


Skrivet av Ginny00:
Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar..
Awkward? :s
ahaha ja lite Väntar på att mamma ska sluta. Hon är gymnasielärare så jag är på hennes jobb nu efter skolan.

29 jan, 2013 14:36

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Sitter på en lektion i psykologi med 17åringar..
Tänk att det är folk från mugglis

29 jan, 2013 14:40

baramin
Elev

Avatar


FYFAN VAD HUNGRIG JAG ÄR. Jag kan ju inte bli mätt hur mycket jag än mölar i mig.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 jan, 2013 14:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Vill quizkampa med folk :O



Har du inte Quiz Battle? Man måste ha iPhone för att kunna ha quizkampen

29 jan, 2013 14:45

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Vill quizkampa med folk :O



Har du inte Quiz Battle? Man måste ha iPhone för att kunna ha quizkampen


I know, i has iPhone. Men är quizbattle samma sak? :O Kan skaffa isf, om jag har ngn o spela mot xD

29 jan, 2013 14:47

1 2 3 ... 10439 10440 10441 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.