@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Caius: OMFD. Först när jag kom ut ifrån badrummet efter att ha bortstat tänderna, så upptäckte jag att jag hade ett missat samtal på mobilen. Självklart så blev jag lite sådär "fuuu, varför ringer alltid alla när jag är inne på toaletten där jag verkligen verkligen verkligen inte vill prata i telefon med någon?" och så försökte jag sedan hitta vem som hade ringt mig. Som vanligt fanns inte personen med på varken eniro eller hitta.se, men jag var helt tvärsäker på att jag kände igen nummret. Så jag valde tillslut i alla fall att försöka hitta mottagning (vi har dåligt med mottagning här i huset) och ringde upp personen... Samtalet slutade med en arbetsinterjuv bokad imorgon klockan 10:30.... Min första arbetsinterjuv i hela mitt liv.... Så ja... OMFD... Jag är nervös som fan... Inte för att det är ett drömjobb eller tillsvidare jobb, men fortfarande. Det är ett jobb... Och enda kravet mina föräldrar hade på mitt konvents-förbud var att jag skulle ha "jobb", de sade aldrig att det skulle vara något "drömjobb" eller "välbetalt jobb". Lycka till! Ett tips är att försöka förbereda dig så mycket du kan inför intervjun, det brukar lugna mig lite . 29 jan, 2013 09:54 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
29 jan, 2013 10:05 |
|
Flismos
Elev |
FYLLER ÅR OM TRE DAGAR!!!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jan, 2013 11:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jan, 2013 11:20 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
29 jan, 2013 11:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-29 kl. 12:36
|
|
Borttagen
|
Så, Sheldon och Hamlet har börjat leka tillsammans nu. Trodde det skulle bli problem och så, men näe. Här springer båda två och har roligt
29 jan, 2013 11:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så, Sheldon och Hamlet har börjat leka tillsammans nu. Trodde det skulle bli problem och så, men näe. Här springer båda två och har roligt jag trodde du menade sheldon cooper först och funderade vad du sett för avsnitt som jag missade. 29 jan, 2013 11:55 |
|
Borttagen
|
Älskar att sluta tidigt på tisdagar ♥
nu ska jag plugga medan jag är pigg. 29 jan, 2013 12:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jan, 2013 12:32 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Har precis sett det första Doctor Whi avsnittet, vet faktiskt inte vad jag tycker... XD Omg Doctor Whiiiiii!! LunaLovegood1 krya på dig hjärtat ♥ 29 jan, 2013 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen