@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahah Nadja_Gryffindor stortumme! Skrattar fortfarade.... Men är din stortumme okej?
29 jan, 2013 07:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
29 jan, 2013 07:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Misstänker att läkarna någor något system - Längst bort boende från sjukhuset måste komma dit först. Bleh.
Idag ska jag till Miroi heeela dagen </3 Sen imorgon ska killen till universitetssjukhuset o röntga sig. Upp kl kvart över sex för att åka kvart i sju för att hinna till läkaren kvart i åtta <////3 29 jan, 2013 08:03 |
|
Ginny00
Elev |
Väntar på att franskan ska börja.. vår lärare har ALDRIG någonsin kommit i tid till den??
29 jan, 2013 08:21 |
|
Hermione. Granger
Elev |
29 jan, 2013 08:41 |
|
Obliviate_
Elev |
HAHAHA. Jag gick up klockan sju för att gå på ett möte och nu är ingen annan hääär
edit; Okej sista var lite överdrivt men vafan. Sovmorgonen?! 29 jan, 2013 09:12 |
|
Elinkm
Elev |
29 jan, 2013 09:16 |
|
Ginny00
Elev |
Franskarast..
29 jan, 2013 09:16 |
|
Caius
Elev |
OMFD.
Först när jag kom ut ifrån badrummet efter att ha bortstat tänderna, så upptäckte jag att jag hade ett missat samtal på mobilen. Självklart så blev jag lite sådär "fuuu, varför ringer alltid alla när jag är inne på toaletten där jag verkligen verkligen verkligen inte vill prata i telefon med någon?" och så försökte jag sedan hitta vem som hade ringt mig. Som vanligt fanns inte personen med på varken eniro eller hitta.se, men jag var helt tvärsäker på att jag kände igen nummret. Så jag valde tillslut i alla fall att försöka hitta mottagning (vi har dåligt med mottagning här i huset) och ringde upp personen... Samtalet slutade med en arbetsinterjuv bokad imorgon klockan 10:30.... Min första arbetsinterjuv i hela mitt liv.... Så ja... OMFD... Jag är nervös som fan... Inte för att det är ett drömjobb eller tillsvidare jobb, men fortfarande. Det är ett jobb... Och enda kravet mina föräldrar hade på mitt konvents-förbud var att jag skulle ha "jobb", de sade aldrig att det skulle vara något "drömjobb" eller "välbetalt jobb". Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 29 jan, 2013 09:36 |
|
EmahS
Elev |
29 jan, 2013 09:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen