@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh, dum som jag är så somnade jag vid 6-7 och vaknade precis. Jag som hade tänkt spendera hela kvällen åt plugg eftersom jag har viktiga prov snart. Åh,oö jadjgiagjaid
29 jan, 2013 00:02 |
|
Borttagen
|
Uuuh, smaken av penicillin...
29 jan, 2013 00:29 |
|
Ginny00
Elev |
Min säng är så skön att jag aldrig vill kliva upp ur den ;_;
29 jan, 2013 06:21 |
|
Borttagen
|
Min säng är det bästa som existerar.
men nu måste jag iväg till skolan :c 29 jan, 2013 06:23 |
|
MizzNina
Elev |
Åh, Varför har jag inga pengar när jag vill ha en ny tröja.
Vadå Bara uppe för försäljning i 48 timmar?! Jag ogillar personen som säljer tröjan. ![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2013 06:27 |
|
Solkatten
Elev |
Slutar tidigt idag. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2013 07:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Ska snart trava iväg till bussen... Hemska tisdag
MUMS! 29 jan, 2013 07:13 |
|
Ginny00
Elev |
Läser Percy Jackson ^^
29 jan, 2013 07:14 |
|
Borttagen
|
Ska snart till skolan.
29 jan, 2013 07:17 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska snart till skolan. mee too 29 jan, 2013 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen