@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Har jag börjat bli en pojkflicka or what?
MUMS! 28 jan, 2013 21:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Obliviate_: Kika på det okända snart :3 Älskar programmet, men om jag kollar på det kan jag inte sova efteråt xD Jag är vän med dom som är med idag, drf jag kollar 28 jan, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag förstår att Shikamaru, Neji och naruto saknar dom...
28 jan, 2013 21:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-28 kl. 21:19
|
|
Ginny!!!!
Elev |
OMG AFFSDDHSJGSFAAHGDHADYAGDFHAGDAHGSHASHSGH THAT KLAINE-FIC I CAN'T GET IT OUT OF MY MIND AFGSFDHAHFAHFDAHA
I'm fine. I'm fine. ![]()
28 jan, 2013 21:19 |
|
smartbabe
Elev |
ugh, british and new zealand boys. </3
varför kan jag inte bo där i nya zealand inte okej ![]() ![]() ![]() ![]() varför varför varför ![]()
28 jan, 2013 21:25 |
|
Hermione. Granger
Elev |
28 jan, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: ugh, british and new zealand boys. </3 varför kan jag inte bo där i nya zealand inte okej ![]() ![]() ![]() ![]() varför varför varför då skulle du inte ha oss! 28 jan, 2013 21:29 |
|
Hermione. Granger
Elev |
28 jan, 2013 21:30 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: ugh, british and new zealand boys. </3 varför kan jag inte bo där i nya zealand inte okej ![]() ![]() ![]() ![]() varför varför varför då skulle du inte ha oss! aw, just det. ♥ det är ju därför bor jag i sverige. ![]()
28 jan, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: ugh, british and new zealand boys. </3 varför kan jag inte bo där i nya zealand inte okej ![]() ![]() ![]() ![]() varför varför varför då skulle du inte ha oss! aw, just det. ♥ det är ju därför bor jag i sverige. Ja! Om vi mister en medlem mister vi allt! Vi misste Avifors och allting är inte likadant! 28 jan, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen