@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Läxa vad jag är inte glad
28 jan, 2013 20:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läxa vad jag är inte glad Du ser inte särskilt glad ut heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 20:23 |
|
gustava
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. Länka? http://www.obsidianbookshelf.com/html/eyecolorhtdescribe.html Fanns en del annat också på hemsidan om hur man beskriver hår, hud etc. ^^ -G 28 jan, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vet hah XDSkrivet av Borttagen: Läxa vad jag är inte glad Du ser inte särskilt glad ut heller. 28 jan, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gustava: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. mina ögon är väldigt intressanta tycker jag själv. Dom ändrar färg beroende mina behov och humör Gud vad häftigt! Så hur ser de ut när du är glad och hur ser de ut när du är typ arg? 8D Blåa ser dom ibland ut som... och när jag är arg bruna. Men jag är van vid att ha bruna ögon 28 jan, 2013 20:26 |
|
baramin
Elev |
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jan, 2013 20:26 |
|
Pixie
Elev |
28 jan, 2013 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av gustava: Skrivet av Solkatten: Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. Länka? http://www.obsidianbookshelf.com/html/eyecolorhtdescribe.html Fanns en del annat också på hemsidan om hur man beskriver hår, hud etc. ^^ Awesome. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: fuck you hyperion i'm fangirling over something that i haven't seen (yet) because your reblogging it on tumblr and i just can't handle these confusing feelings, okay? (i'm sorry i love you) omg is it kadam? it's okay baby embrace it embrace it YES IT IS and holy shit my heart can't handle it, i will cry in your arms when i finally get to see it 28 jan, 2013 20:28 |
|
baramin
Elev |
Är det bara jag som inte alltid vågar läsa mail som jag har fått av riktiga människor..? Haha så fjollig.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jan, 2013 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen