Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10429 10430 10431 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Consectetuer:
OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!!

meh aik is tha shit duh

Meh don't ruin my happiness[/quote
sorry not sorry
nejmen srsly, coolt^^
(Fast AIK is still the shit)

Min syster hejar på AIK (fast jag tror det är mest för att irritera oss andra i familjen)

28 jan, 2013 19:57

hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
fuck you hyperion i'm fangirling over something that i haven't seen (yet) because your reblogging it on tumblr and i just can't handle these confusing feelings, okay?
(i'm sorry i love you)

omg is it kadam? it's okay baby embrace it embrace it

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

28 jan, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Ligger ner så otroligt obkvämt, men orkar verkligen inte kliva upp

28 jan, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


vill någon rolla?

28 jan, 2013 20:00

baramin
Elev

Avatar


Kent säger "släck inte ljuset lämna lamporna på" MEN Belle&Sebastian säger "don't leave the light on, baby" OCH VILKA SKA JAG LYSSNA PÅ? Sigh my life is so confusing.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 jan, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Tappade datorn i huvudet

28 jan, 2013 20:05

gustava
Elev

Avatar


Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon.

-G

28 jan, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av gustava:
Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon.


mina ögon är väldigt intressanta tycker jag själv. Dom ändrar färg beroende mina behov och humör

28 jan, 2013 20:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av gustava:
Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon.

Länka?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jan, 2013 20:17

gustava
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av gustava:
Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon.


mina ögon är väldigt intressanta tycker jag själv. Dom ändrar färg beroende mina behov och humör

Gud vad häftigt! Så hur ser de ut när du är glad och hur ser de ut när du är typ arg? 8D

-G

28 jan, 2013 20:19

1 2 3 ... 10429 10430 10431 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.