@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Consectetuer: OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!! meh aik is tha shit duh Meh don't ruin my happiness[/quote sorry not sorry nejmen srsly, coolt^^ (Fast AIK is still the shit) Min syster hejar på AIK (fast jag tror det är mest för att irritera oss andra i familjen) 28 jan, 2013 19:57 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: fuck you hyperion i'm fangirling over something that i haven't seen (yet) because your reblogging it on tumblr and i just can't handle these confusing feelings, okay? (i'm sorry i love you) omg is it kadam? it's okay baby embrace it embrace it ![]()
28 jan, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Ligger ner så otroligt obkvämt, men orkar verkligen inte kliva upp
28 jan, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
vill någon rolla?
28 jan, 2013 20:00 |
|
baramin
Elev |
Kent säger "släck inte ljuset lämna lamporna på" MEN Belle&Sebastian säger "don't leave the light on, baby" OCH VILKA SKA JAG LYSSNA PÅ? Sigh my life is so confusing.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jan, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
Tappade datorn i huvudet
28 jan, 2013 20:05 |
|
gustava
Elev |
Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon.
-G 28 jan, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. mina ögon är väldigt intressanta tycker jag själv. Dom ändrar färg beroende mina behov och humör 28 jan, 2013 20:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. Länka? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 20:17 |
|
gustava
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av gustava: Imorgon ska jag kolla på folks ögon xD Hittade en sida med bilder och namn på olika ögonfärger. Så nu ska jag börja beskriva mina karaktärers ögon. mina ögon är väldigt intressanta tycker jag själv. Dom ändrar färg beroende mina behov och humör Gud vad häftigt! Så hur ser de ut när du är glad och hur ser de ut när du är typ arg? 8D -G 28 jan, 2013 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen