@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Ginny00: Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.>Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig. MUMS! 28 jan, 2013 19:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ginny00: Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.> Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig. Kom hit bara 28 jan, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Sitter och gråter för inget
28 jan, 2013 19:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Ginny00: *går hem till dig och går badass in genom dörren*Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ginny00: Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.> Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig. Kom hit bara ![]() All right, where is the chocolate? MUMS! 28 jan, 2013 19:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ginny00: *går hem till dig och går badass in genom dörren*Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ginny00: Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.> Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig. Kom hit bara ![]() All right, where is the chocolate? Köksbänken.. 28 jan, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag försöker att titta på ett klipp på Youtube med det bara laddar och laddar
28 jan, 2013 19:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Consectetuer: OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!! meh aik is tha shit duh Meh don't ruin my happiness Skrivet av Consectetuer: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Consectetuer: OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!! meh aik is tha shit duh Meh don't ruin my happiness sorry not sorry nejmen srsly, coolt^^ (Fast AIK is still the shit)
28 jan, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Utmana mig på Lockmans Duellklubb!! Vill spela
28 jan, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Hur kommer det sig att jag ligger på golvet och kvävs av en handuk?
28 jan, 2013 19:55 |
|
Caius
Elev |
Alltså fy fan vad jag hatar att säga nej till folk....
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 28 jan, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen