Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10428 10429 10430 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig.
Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.>

MUMS!

28 jan, 2013 19:36

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Ginny00:
Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig.
Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.>

Kom hit bara

28 jan, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Sitter och gråter för inget

28 jan, 2013 19:38

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Ginny00:
Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig.
Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.>

Kom hit bara
*går hem till dig och går badass in genom dörren*
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5cipmBRhG1rwcc6bo1_250.gif

All right, where is the chocolate?

MUMS!

28 jan, 2013 19:42

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Ginny00:
Om någon vill ha choklad finns det hemma hos mig.
Yes please, två koppar te verkar inte lindra min sadness och hosta >.>

Kom hit bara
*går hem till dig och går badass in genom dörren*
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5cipmBRhG1rwcc6bo1_250.gif

All right, where is the chocolate?

Köksbänken..

28 jan, 2013 19:47

Borttagen

Avatar


Jag försöker att titta på ett klipp på Youtube med det bara laddar och laddar

28 jan, 2013 19:50

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Consectetuer:
OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!!

meh aik is tha shit duh

Meh don't ruin my happiness
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Consectetuer:
OMG OMG OMG OMG OMG EN ISHOCKEYSPELARE (PER ÅSLUND) I FÄRJESTAD SVARADE PÅ MIN TWEET TILL HONOM!!!!!

meh aik is tha shit duh

Meh don't ruin my happiness

sorry not sorry
nejmen srsly, coolt^^
(Fast AIK is still the shit)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

28 jan, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Utmana mig på Lockmans Duellklubb!! Vill spela

28 jan, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Hur kommer det sig att jag ligger på golvet och kvävs av en handuk?

28 jan, 2013 19:55

Caius
Elev

Avatar


Alltså fy fan vad jag hatar att säga nej till folk.... Det känns som att jag gör alla så jävla besvikna på mig när jag gör det...

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

28 jan, 2013 19:56

1 2 3 ... 10428 10429 10430 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.