@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mi kompis är dum
29 dec, 2011 16:50 |
|
GinnyLover
Elev |
Tittar på lillsyrrans Hello Kitty film som hon fick i julklapp
8 maj 2013 ♥ 29 dec, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att ta på mig mjukisbyxerna isället för att sitta här i jeans...
29 dec, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Jag vill in på hw
29 dec, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
Jag förstörde min tandborste idag...
29 dec, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2011 16:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-29 kl. 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag är avundsjuk på min pappa, han fick en iphone D:
29 dec, 2011 16:53 |
|
baramin
Elev |
Oki, för några dagar sedan köpte jag lite saker med ett presentkort. Kollade saldot på det idag, det var lika högt som när jag fick det. Borde(och ska)gå och berätta för affären så att jag inte snyltar dem på pengar, men om det är jag som har failat och de har fått sina pengar blir det bara pinsamt. </3 åh, mitt liv HAHA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 dec, 2011 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag har få tt en polkastång
29 dec, 2011 17:00 |
|
linnvendela
Elev |
I Linköping?? O.o Jaha. 29 dec, 2011 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen