D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"jag med," sa jag deppigt.
12 dec, 2015 00:04 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade på honom och gav honom en kram innan jag kollade upp på honom med en ledsen blick. Jag backade tillbaks och och prövade trollformeln "homenum revelio" sa jag tyst och kollade runt om jag fick något resultat.
14 dec, 2015 17:06 |
|
Borttagen
|
jag kollade oroligt runt omkring i skogen och sen på joe. jag ville bara härifrån nu.
25 dec, 2015 14:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
25 dec, 2015 14:38 |
|
Borttagen
|
"jo," sa jag tyst och stirrade bara ner i marken.
25 dec, 2015 15:47 |
|
Shadow of hope
Elev |
"tror du att alla andra kanske redan har gett upp och tagit sig tillbaks till Hogwarts?" frågade jag honom medans jag kollade runt bland de mörka träden som kastade skuggor på varandra.
25 dec, 2015 15:58 |
|
Borttagen
|
jag var tyst ett tag.
"ja.. kanske," sa jag lugnt. 25 dec, 2015 17:13 |
|
Shadow of hope
Elev |
"borde vi stanna eller borde vi åka tillbaks?" frågade jag honom, jag kände mig förvirrad och trött men om inte Draco hade varit där så hade jag inte kunnat fortsätta och get upp hoppet för längesedan.
25 dec, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
kan jag vara med?
25 dec, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kan jag vara med? jaa det tror jag du får??? --- "hermione är ändå död så, jag tycker vi kan åka tillbaka, jag bryr mig inte riktigt längre," sa jag tyst. 25 dec, 2015 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen