Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag suckar lite och blundar igen. Jag tycker om att folk håller på med mitt hår.
2 dec, 2013 21:14
|
|
Borttagen
|
"Ditt hår är… otroligt", jag ler och kastar runt med lite hår.
2 dec, 2013 21:15
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Tack! Säger jag och ler snett.
2 dec, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag börjar fläta hennes hår som jag lärt mig av mamma.
2 dec, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
- Kan du göra flätor? Fnissar jag.
2 dec, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
"japp, mamma och min syster lärde mig när jag var liten"
2 dec, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
Jag nickar tyst.
- Du...snart är det ju höstlov och jag har liksom ingenstans att bo....ska du åka hem på lovet?
2 dec, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
"Tror inte det, orkar inte med allt hemma? Du? Ska vi stanna tillsammans?!"
2 dec, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
- Ja, det var det jag undrade. För jag vill inte vara ensam här! Säger jag och ler snett. Sedan kommer jag ihåg en sak...
Pling, jag skulle aldrig slå dig. Jag gillar dig, Jag älskar dig.
Jag sneglar osäkert upp på Brian igen.
- Vid sjön....du sa...
2 dec, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
"Jag sa…?", jag ler mot henne.
2 dec, 2013 21:57
|
Du får inte svara på den här tråden.