Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sindra02
Elev |
Va! vet ej
Jag har aldrig tykt om att vara sjuk Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 26 apr, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Det har jag. TYP.
Jag har aldrig fått betyg (får det nästa år, huh D 26 apr, 2013 15:38 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
jo det har jag. Du ska vara lycklig lilla femma. Du ska vara lyckliig..
jag har aldrig bajsat på mig in publik
26 apr, 2013 17:28 |
|
Sindra02
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig druckit ett ton kaffe Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 27 apr, 2013 08:28 |
|
hermionegranger02
Elev |
jag har brutit armen
Hermione forever! 27 apr, 2013 08:58 |
|
Sindra02
Elev |
Jag tror att jag inte har det
Jag har aldrig fisit i matsalen Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 27 apr, 2013 09:00 |
|
Borttagen
|
Det har inte jag heller.
Jag har aldrig tyckt om att vara i centrum. 27 apr, 2013 14:38 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
Jag har aldrig haft någon "riktig" tatuering. 27 apr, 2013 15:13 |
|
YES
Elev |
27 apr, 2013 15:19 |
|
Elma00
Elev |
27 apr, 2013 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen