Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JA Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Whoho! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! Bra Får jag också joina er?? 3 sep, 2012 21:53 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Whoho! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! Bra Ska försöka hinna till 15:00, men vi kommer fram till Stockholm ungefär 13:00, sen så ska vi till Lidingö och lämna våra saker hos min gammelmormor, och sen tillbaka in dit mässan är O_O hej 3 sep, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
^ Ohkaay ^^
3 sep, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Yaay!!
3 sep, 2012 21:55 |
|
LauraTree
Elev |
Å, jag är så sjukt taggad!!! Ska bli så himla kul att träffa er allihopa
4 sep, 2012 16:31 |
|
Miss_Green
Elev |
4 sep, 2012 17:11 |
|
LauraTree
Elev |
Håller på att ladda min kamera för att ta en massa awesome bilder!
4 sep, 2012 17:12 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: Håller på att ladda min kamera för att ta en massa awesome bilder! Jag ska ta kort och filma med min videokamera ;; ![]()
4 sep, 2012 17:15 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Å, smart, det kanske jag också kan ha...Vilken brs idé! Skrivet av LauraTree: Håller på att ladda min kamera för att ta en massa awesome bilder! Jag ska ta kort och filma med min videokamera Btw, vad ska du klä ut dig till? 4 sep, 2012 17:17 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Å, smart, det kanske jag också kan ha...Vilken brs idé! Skrivet av LauraTree: Håller på att ladda min kamera för att ta en massa awesome bilder! Jag ska ta kort och filma med min videokamera Btw, vad ska du klä ut dig till? Jag ska vara LUNA Har nästan allt klart ;; ![]()
4 sep, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen