GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Nu: Nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
Imorgon: vet ejXD 9 aug, 2012 19:35 |
|
Miss_Green
Elev |
9 aug, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper 9 aug, 2012 19:39 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 19:39 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis ;; ![]()
9 aug, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå 9 aug, 2012 19:40 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? ;; ![]()
9 aug, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig 9 aug, 2012 19:43 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ;; ![]()
9 aug, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen