Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny9
Elev |
jag ska åka till london på hp resa
ginny forever:) 13 mar, 2012 21:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
då var det beställt! Kvicken och kokboken nu är ni mina
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 mar, 2012 22:11 |
|
Ginny9
Elev |
coolt jag skulle också vilja ha en kvick
ginny forever:) 14 mar, 2012 06:59 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Winter is coming... 14 mar, 2012 07:34 |
|
Pumpkin99
Elev |
14 mar, 2012 12:19 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
åå, jag hatar när man glömmer att logga in på ett par dagar och man missat massor! xDD Jag blev btw jättenöjd med popupp-boken. Posterna var sjuuuukt fina! :'''
![]()
15 mar, 2012 17:43 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: åå, jag hatar när man glömmer att logga in på ett par dagar och man missat massor! xDD Jag blev btw jättenöjd med popupp-boken. Posterna var sjuuuukt fina! :''' visa några? vill se om jag borde övertala att köpa den med och tidvändaren. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 mar, 2012 17:46 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
15 mar, 2012 17:47 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Ja^^ And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 mar, 2012 17:49 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
15 mar, 2012 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen