Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovegood99
Elev |
jag gillar dig♥
28 feb, 2013 08:44 |
|
mican00
Elev |
Kan du inte alltid vara som du är ibland? Som idag när du gav mig den där tjugan, då var du verkligen snäll och omtänksam. Och som den där gången när vi hade grupparbete och du jag, O och G satt i ett grupprum och arbetade. Då var du snäll och rolig. Kan du inte alltid vara så?
![]()
28 feb, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Greenbloodyrose: Är du bög? För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt. Kan vi bli vänner då föresten? Jag har alltid velat ha en gay vän ^^ ... Varför blir hen sötare om hen är bög? Och varför vill du så gärna ha en kompis som är homosexuell, de är ju precis som alla andra? Är bara lite nyfiken. 28 feb, 2013 20:29 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Är du bög? För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt. Kan vi bli vänner då föresten? Jag har alltid velat ha en gay vän ^^ ... Varför blir hen sötare om hen är bög? Och varför vill du så gärna ha en kompis som är homosexuell, de är ju precis som alla andra? Är bara lite nyfiken. Ehh, well hur ska jag förklara? Men typ har alltid velat ha en vän som är homosexuell och jag vet inte riktigt varfö så.. öhm ja jag är konstig
28 feb, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Greenbloodyrose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Är du bög? För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt. Kan vi bli vänner då föresten? Jag har alltid velat ha en gay vän ^^ ... Varför blir hen sötare om hen är bög? Och varför vill du så gärna ha en kompis som är homosexuell, de är ju precis som alla andra? Är bara lite nyfiken. Ehh, well hur ska jag förklara? Men typ har alltid velat ha en vän som är homosexuell och jag vet inte riktigt varfö så.. öhm ja jag är konstig Nejnej, du är inte konstig. Det är bara att... Well, folk är ju likadana oavsett sexualitet, så jag förstår inte varför det är ett mål att ha en homosexuell vän haha. 28 feb, 2013 20:34 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Är du bög? För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt. Kan vi bli vänner då föresten? Jag har alltid velat ha en gay vän ^^ ... Varför blir hen sötare om hen är bög? Och varför vill du så gärna ha en kompis som är homosexuell, de är ju precis som alla andra? Är bara lite nyfiken. Ehh, well hur ska jag förklara? Men typ har alltid velat ha en vän som är homosexuell och jag vet inte riktigt varfö så.. öhm ja jag är konstig Nejnej, du är inte konstig. Det är bara att... Well, folk är ju likadana oavsett sexualitet, så jag förstår inte varför det är ett mål att ha en homosexuell vän haha. Det är just det, att ingen är likadan. Jag älskar att träffa och lära känna folk som är just olika för det är de människorna som man ofta lär sig mesta av. Därför vill jag ha en vän som är homosexuell. För att se vad jag skull kunna lära mig av den personen.
28 feb, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Greenbloodyrose: Jojo, alla har ju olika personligheter. Men jag tänker mer att bara för att man är homosexuell beter man sig ju inte på ett speciellt sätt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Greenbloodyrose: Är du bög? För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt. Kan vi bli vänner då föresten? Jag har alltid velat ha en gay vän ^^ ... Varför blir hen sötare om hen är bög? Och varför vill du så gärna ha en kompis som är homosexuell, de är ju precis som alla andra? Är bara lite nyfiken. Ehh, well hur ska jag förklara? Men typ har alltid velat ha en vän som är homosexuell och jag vet inte riktigt varfö så.. öhm ja jag är konstig Nejnej, du är inte konstig. Det är bara att... Well, folk är ju likadana oavsett sexualitet, så jag förstår inte varför det är ett mål att ha en homosexuell vän haha. Det är just det, att ingen är likadan. Jag älskar att träffa och lära känna folk som är just olika för det är de människorna som man ofta lär sig mesta av. Därför vill jag ha en vän som är homosexuell. För att se vad jag skull kunna lära mig av den personen. "För om du är det kommer du bli typ tre miljoner gånger så söt." ^ just... What?! O_O I alla fall, jag har inte tid med en lång diskussion nu. Måste städa så att leumas vän har plats att ta över mitt rum imorgon, haha. 28 feb, 2013 20:44 |
|
dillen99
Elev |
Hatar dig, jag vill inte titta på dig ens, tänk att jag facktiskt var kär i dig, men nej du vände ryggen till mig! Jag älskar dig fortfarande men jag hatar dig så jävla mycket för vad du gjorde! </3
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 1 mar, 2013 16:23 |
|
Henryeta
Elev |
1 mar, 2013 16:56 |
|
Rymdkonungen
Elev |
tycker Rymdkonungen... 1 mar, 2013 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen