The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
Jag med Ligger någonstans i skåne, tur att man bor där XD 30 dec, 2011 13:52 |
|
Borttagen
|
^ synd att jag bor utanför Uppsala då </3
30 dec, 2011 13:55 |
|
Minidjuret
Elev |
^
</3 D: Men det finns säkert där uppe också *titta upp mot uppsala* 30 dec, 2011 13:57 |
|
Borttagen
|
haha :'D gör det säkert ^_^
30 dec, 2011 13:57 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Google is your friend xD 30 dec, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
oh yes it is xD
men då måste jag antagligen ta mig till Stockholm, och det tar längre tid :c 30 dec, 2011 14:02 |
|
Minidjuret
Elev |
^
:/ Lider med dig D: 30 dec, 2011 14:03 |
|
DeathDownAlex
Elev |
jag tar mig in till stan på 20 minuter så det är inte så farligt... Men jag hatar folk så jag åker alldrig någonstans.
30 dec, 2011 14:04 |
|
Borttagen
|
jag klarar inte av att åka ensam, eller med fler än fyra pers. O_O
hatar mina fobier. det går bra om någon skjutsar mig dit jag ska xD men buss, tåg eller sånt? nonono 30 dec, 2011 14:05 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ Åh vad jobbigt Om du hade bott närmare hade jag kunnat köpa det åt dig, lämna det i din brevlåda och få pengar sen xD 30 dec, 2011 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen