ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AvadaKedavra
Elev |
jag erkänner att jag älskar disney filmer
Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:19 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag i så fall har flertal vänner i det manliga könet som tittar på vad som kallas "tjejfilmer". Eh. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:20 |
|
AvadaKedavra
Elev |
Jag erkänner att jag är rädd
erkänn Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:21 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att min kompis också är rädd. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:23 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag använder begreppet "tjejfilmer" för att de har tjejer i huvudrollen och inte för att det oftast är tjejer som tittar på dem.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jan, 2011 22:23 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att i så fall är Harry Potter en tjejfilm 8-| ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:25 |
|
AvadaKedavra
Elev |
Jag erkänner att den här diskunionen är lite lol
erkänn Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:26 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag håller med AvadaKedavra! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:26 |
|
AvadaKedavra
Elev |
jag erkänner att jag har ett beroende av dumle
erkänn! Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:28 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att Harry Potter inte är en tjejfilm om inte Harry är transa! ERKÄNN!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jan, 2011 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen