@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Gotta be yooooooooooooooooooooooooooou
Only yoooooooooooooooooooooooooooooooou Har den raden på huvudet :I Ingen skriver i min The Walking Dead-tråd T__T ![]()
29 dec, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
Cleverbot: Tell me what you really are?
User: A kangaroo. Cleverbot: Will I be the master? User: Sure. Cleverbot: What can I do to please you master? User: Uh, just make a sandwich. Cleverbot: Okay. Be right back. :-). User: Done yet? Cleverbot: Yeah it's boiling now. User: Why are you boiling my sandwich ? Cleverbot: Because I am waiting for tea. User: But you'll make me a sandwich! Cleverbot: *makes master a sandwich*. User: Thanks to you. Cleverbot: I am the eggman. jag älskar mina och CB's convos. c: 29 dec, 2011 12:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
29 dec, 2011 12:24 |
|
Sovsvampen
Elev |
29 dec, 2011 12:26 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
^ gör det ändå ♥ sen när du skrivit ner det så kanske känns det bättre, så du inte behöver skriva det där. Du bara tar bort det eller något!
Själv ska jag rita the dark mark ♥ 29 dec, 2011 12:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: det här var läskigt, eftersom jag nyss hittade den här och tänkte posta i den här tråden :o hahah oooh ser att skämten redan blivit klassiker ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 dec, 2011 12:32 |
|
Sovsvampen
Elev |
InspiredPsycho: Jag gjorde det, men vet inte riktigt om det hjälpte så jätte mycket .. eller det gjorde det nog. ♥
29 dec, 2011 12:37 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
29 dec, 2011 12:42 |
|
tyri
Elev |
Jag sitter i bilen, en 6 årig brorsa på vänster sida som spelar DS, och en 1 årig brorsa som sover och dreglar ner hela min arm, inte det roligaste direkt...!
29 dec, 2011 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen