@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en ögonfrNSBÖJARE
29 dec, 2011 11:45 |
|
Twix
Elev |
Jag sov 6 timmar mer än jag skulle
29 dec, 2011 11:46 |
|
Borttagen
|
JAG HAR SNART 400 INLÄGG
29 dec, 2011 11:46 |
|
Sovsvampen
Elev |
29 dec, 2011 11:56 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har en ögonfrNSBÖJARE haha du missade A:et och tryckte på Caps lock istället ![]()
29 dec, 2011 11:58 |
|
MizzNina
Elev |
Jag insåg en sak innan.
Att off topic forumet är som ett hjälphem för hemlösa personer. Alla som känner att de inte kan bosätta sig i något annat forum, kan komma hit och få lite värme. Det är jättebra. Och när sen alla mugglisar som varit här och fått lite pepp så vågar de ge sig ut i den stora vida världen. a.k.a. De andra forumen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2011 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag gör jag mitt sista försök att få tag på boken... -.-' vilken bok ? c: 29 dec, 2011 12:09 |
|
Borttagen
|
JAg har städadt
29 dec, 2011 12:09 |
|
Lordlollo
Elev |
Jag borde äta frukost nu, men jag vill inte gå upp!
♆ 29 dec, 2011 12:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag tänkte lägga mig tidigare sedan dök 1D-saken upp och jag har fangirlat resten av tiden ...Jag fangirlade fram till tjugo i två, sen kom jag på att pappa skulle döda mig om jag var uppe längre. Så jag gick och lade mig. Yuppers. ![]() 29 dec, 2011 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen