vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skypar med mina kompisar
27 jan, 2012 18:27 |
|
.:Elise:.
Elev |
27 jan, 2012 18:57 |
|
melle-hjrta
Elev |
Sitter och är avundsjuk på min kompis, som ska åka till London i april -.-
I'M GOING TO HIDE IN HER SUITCASE! OCH DÄRMED BASTA! 28 jan, 2012 00:35 |
|
Jennyferh
Elev |
Lyssnar på awesome musik (Phoenix ♥) och funderar på om jag ska sova eller skriva på Omegle. Hmmm.
"Overhead, morning skies all for you"
28 jan, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
Tänker på mamma och pappa och undrar hur de har det... pappa i himlen och mamma i london :-/
28 jan, 2012 01:02 |
|
J00KERN
Elev |
28 jan, 2012 01:12 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
28 jan, 2012 01:16 |
|
Prue
Elev |
Är hungrig, dricker cola. Borde hämta något att äta.
28 jan, 2012 02:19 |
|
.:Elise:.
Elev |
28 jan, 2012 07:28 |
|
ol!v!a
Elev |
Just NU skriver jag ett inlägg till en tråd.....
28 jan, 2012 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen