@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
That awkward moment när en 6:åring frågar om jag vet hur Lucia dog, och jag finner mig själv med att snabbt titta för att se om hennes föräldrar tittar på mig, samtidigt som jag försöker komma på en barnvänlig historia, för att inte ge barnet mardrömmar och för evigt bli hatad av föräldrarna. =)
Och that awkward moment när barnet i fråga säger att hon vet, och då börjar berätta historien om hur Lucia dog, och jag börjar rätta henne på punkter där hennes förskolelärare uppenbarligen missat smaskiga detaljer. Till slut lade jag handen över munnen och gjorde mitt bästa för att hålla tyst. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2011 06:04 |
|
Borttagen
|
GAAH MÄNNISKOR VAD MYCKET NI HAR SKRIVIT!
Jag har varit helt off i två/tre dagar. Igår vaknade jag vid ett, gick ner till stan, fick så otroligt ont i ryggen så mamma fick hämta upp mej, kom hem och somnade till fyra, vaknade runt ett i natt och varit vaken hela natten ._. 29 dec, 2011 08:28 |
|
MizzNina
Elev |
Vilken underbar storasyster jag har, som precis räddade mig från den stora hemska spindeln som klättrade runt i fönstret.
Kärlek på henne ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2011 08:36 |
|
joel9324
Elev |
Jag vill faktiskt gå på den konserten, gillar deras "What Makes You Beatuifaul"!
29 dec, 2011 09:18 |
|
Borttagen
|
Jag tycker egentligen att jag borde sova... frö jag gick upp alldeles för tidigt...
29 dec, 2011 09:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: ser gott ut, ge mig lite?♥Jag tycker om osten Mimolette. Den är som ett mirakel. True Story Bro. ![]() ![]() " Mimolette is a cheese traditionally produced around the city of Lille, France. In France, it is also known as Boule de after its city of origin, or vieux Hollande for being made after the tradition of Edam cheese from the Dutch province of Holland. "
29 dec, 2011 09:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Blev lite hungrig på kvällskvisten, så nu blir det nudlar! ♥ You're making me hungry woman! Haha, men det var fett värt det, supergott! ♥ Nu tänker jag göra nudlar också! Fast vi har bara kyckling smak Jag åt fläsksmak c: 29 dec, 2011 09:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag måste hitta min bankdosa... :c
without something there is no nothing 29 dec, 2011 09:55 |
|
Borttagen
|
Någon som vet hur länge det brukar stå "Reservation kortköp" istället för information om det på Nordea?
29 dec, 2011 09:57 |
|
Celebikai
Elev |
29 dec, 2011 10:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen