@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. Det är ett band. en bladnig av rock skulle jag tro. ![]() så ser de ut Ååh, de har skägg =D Får ta och lyssna på dem när jag har sett klart serien!! De borde heta typ; "Dumbledore-brothers." Haha Dumbledore-brothers" xD Tyvär fanns inte Harry Potter då. Hoppas du tycker om de, de är lite speciela tycker jag Jag gillar "gammal" musik så det ska säkert inte vara några problem! =D Finns det ngn låt du föreslår? =) - just like themarauder 24 jan, 2013 11:36 |
|
JosefinFini
Elev |
24 jan, 2013 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. Det är ett band. en bladnig av rock skulle jag tro. ![]() så ser de ut Ååh, de har skägg =D Får ta och lyssna på dem när jag har sett klart serien!! De borde heta typ; "Dumbledore-brothers." Haha Dumbledore-brothers" xD Tyvär fanns inte Harry Potter då. Hoppas du tycker om de, de är lite speciela tycker jag Jag gillar "gammal" musik så det ska säkert inte vara några problem! =D Finns det ngn låt du föreslår? JAg tycker ocskå om gammal musik, kan knappt lyssna på dagens musik La Grange är bra, och Gimmy All Your Lovin´. De är min favoriter just nu 24 jan, 2013 11:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
24 jan, 2013 12:39 |
|
smartbabe
Elev |
24 jan, 2013 12:50 |
|
themarauder
Lärare |
Ser sista avsnittet av Once upon a time s1, och ååh jag älskar "mr gold" (vet inte hur hans riktiga namn stavas). Han är den bästa karaktären ♥
=) - just like themarauder 24 jan, 2013 13:20 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av themarauder: Ser sista avsnittet av Once upon a time s1, och ååh jag älskar "mr gold" (vet inte hur hans riktiga namn stavas). Han är den bästa karaktären ♥ Ja, verkligen! Skådespelaren är fantastisk också!
24 jan, 2013 13:30 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av themarauder: Ser sista avsnittet av Once upon a time s1, och ååh jag älskar "mr gold" (vet inte hur hans riktiga namn stavas). Han är den bästa karaktären ♥ Ja, verkligen! Skådespelaren är fantastisk också! Ja, han är verkligen en av de få som utmärker sig! De borde ha haft några andra skådisar tycker jag, som utmärker sig mer. Kanske något känt namn bland dem, för att öka intresset lite =D =) - just like themarauder 24 jan, 2013 13:50 |
|
EmahS
Elev |
Känslan av att ha så ont i magen att man verkligen inte orkar, och att behöva jobba 2 timmar till, för att sedan åka hem till farmor efter jobbet.
jag vill hem, till min värmekudde och soffan. inte rättvist att behöva må såhär en vecka i månaden. och jag orkar inte åka hem till min farmor. hon är världens bästa, men hon stjäl så ofantligt med energi.
24 jan, 2013 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Känslan av att ha så ont i magen att man verkligen inte orkar, och att behöva jobba 2 timmar till, för att sedan åka hem till farmor efter jobbet. jag vill hem, till min värmekudde och soffan. inte rättvist att behöva må såhär en vecka i månaden. och jag orkar inte åka hem till min farmor. hon är världens bästa, men hon stjäl så ofantligt med energi. Åh stackare! Krya på dig Detta är mitt första inlägg på mugglis 24 jan, 2013 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen