@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av The Noble Lion: Tror jag ska lägga mig och läsa klart The Notebook nu! En väldigt fin bok som rekommenderas till alla. Är den bättre än filmen? ♥ Böckerna är ju alltid bättre än filmerna
24 jan, 2013 09:13 |
|
Afturelding
Elev |
24 jan, 2013 09:29 |
|
Solkatten
Elev |
Bilden börjar halv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jan, 2013 10:21 |
|
Borttagen
|
Rätt chill lektion vi har. Ingen gör det dom ska men vår lärare bryr sig inte haha.
24 jan, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Är det någon som skulle vilja sälja jul stjärnor till mig för ett bra pris?
24 jan, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de...
24 jan, 2013 11:21 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. =) - just like themarauder 24 jan, 2013 11:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. Det är ett band. en bladnig av rock skulle jag tro. ![]() så ser de ut 24 jan, 2013 11:30 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. Det är ett band. en bladnig av rock skulle jag tro. ![]() så ser de ut Ååh, de har skägg =D Får ta och lyssna på dem när jag har sett klart serien!! De borde heta typ; "Dumbledore-brothers." =) - just like themarauder 24 jan, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har blivit beronde av ZZ top!!! Fast jag känner ingen i min ålder som gillar de... Hahah, vad är det för något? =D Mycket gulligt namn för övigt. Det är ett band. en bladnig av rock skulle jag tro. ![]() så ser de ut Ååh, de har skägg =D Får ta och lyssna på dem när jag har sett klart serien!! De borde heta typ; "Dumbledore-brothers." Haha Dumbledore-brothers" xD Tyvär fanns inte Harry Potter då. Hoppas du tycker om de, de är lite speciela tycker jag 24 jan, 2013 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen