@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: haha okej vi börjar om xDnej du ska låtsas att du inte känner mig. Så att det blir så där läskigt. vem är du ![]()
23 jan, 2013 22:15 |
|
Starbuck
Elev |
23 jan, 2013 22:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Tror jag ska lägga mig och läsa klart The Notebook nu! En väldigt fin bok som rekommenderas till alla.
23 jan, 2013 22:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: Tror jag ska lägga mig och läsa klart The Notebook nu! En väldigt fin bok som rekommenderas till alla. Är den bättre än filmen? ♥ =) - just like themarauder 24 jan, 2013 00:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis. WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? Eller lippis. HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR? Vad tusan är lippis och skrinna? o.o Lippis=keps Skrinna=att åka skridskor Eller Vappen. Eller kaveri. Eller krapula. Eller sido. Eller att liip. Eller ped/att peda. Eller halare. Okej jag kan hålla på i evigheter, haha, kolla wikipedia på finlandssvenska xD omg det här är ju kul 8D ja, vet ni förresten vad ett batteri är? eller roskis (stavning? haha, uttalas iaf. råskis)? eller vessa? 24 jan, 2013 06:20 |
|
Ginny00
Elev |
..jag vet vad skrinna är
24 jan, 2013 06:26 |
|
Miskel
Elev |
24 jan, 2013 07:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Miskel: kolla diskussionen över mitt inlägg. Vad är det x)? Jag ser ett smyckesskrin framför mig. Eller en spinnrock. hahaha :' 24 jan, 2013 07:20 |
|
Borttagen
|
Måste gå D:
24 jan, 2013 07:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Är det bara jag som ser att vissa startar MoD trådar och jag har aldrig sett dom i forumet överhuvudtaget?
24 jan, 2013 08:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen