@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis. WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? Eller lippis. HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR? Vad tusan är lippis och skrinna? o.o Lippis=keps Skrinna=att åka skridskor Eller Vappen. Eller kaveri. Eller krapula. Eller sido. Eller att liip. Eller ped/att peda. Eller halare. Okej jag kan hålla på i evigheter, haha, kolla wikipedia på finlandssvenska xD O_o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. What?! O___O Jag måste ha missat något, eller inte förstått att det var du. Förlåt. ;__; 23 jan, 2013 21:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
23 jan, 2013 21:57 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh, it's okay ^-^ Jag blev bara förvirrad eftersom jag tycker att man borde känna igen mig på profilbilden tehe..Skrivet av Ginny00: KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. What?! O___O Jag måste ha missat något, eller inte förstått att det var du. Förlåt. ;__; 23 jan, 2013 21:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jan, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Det var nog innan vi började snacka på riktigt som du skickade den. Jag accepterar inte allas haha, bara folk jag typ känner and shit ^^'Skrivet av Borttagen: Oh, it's okay ^-^ Jag blev bara förvirrad eftersom jag tycker att man borde känna igen mig på profilbilden tehe.. Skrivet av Ginny00: KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. What?! O___O Jag måste ha missat något, eller inte förstått att det var du. Förlåt. ;__; 23 jan, 2013 22:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är möjligt ^^ tror jag skickade den för rätt länge sedan.Skrivet av Ginny00: Det var nog innan vi började snacka på riktigt som du skickade den. Jag accepterar inte allas haha, bara folk jag typ känner and shit ^^' Skrivet av Borttagen: Oh, it's okay ^-^ Jag blev bara förvirrad eftersom jag tycker att man borde känna igen mig på profilbilden tehe.. Skrivet av Ginny00: KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. What?! O___O Jag måste ha missat något, eller inte förstått att det var du. Förlåt. ;__; Same.. 23 jan, 2013 22:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
23 jan, 2013 22:05 |
|
DeathDownAlex
Elev |
nej du ska låtsas att du inte känner mig. Så att det blir så där läskigt. 23 jan, 2013 22:08 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: loulol&luna_rav jag ska på bio med Voldy0000 och se Hobbit för andra gången! Och det gick ju bra... The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 23 jan, 2013 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen