@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
23 jan, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
23 jan, 2013 21:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: elihhn Beware i'm tha powerfull miss. semla. Men fastslagsbulle?? Nää men det blir ju inte bra det heller. Jag känner det lite som "Hej vill du ha en fastslagsbulle? Here you go " Du har för många s där kära lilla miss Semla. Fast-lags-bulle Njaaaa, men semla = slemmig? Då finns det ju fler variationer på finska semlor.. o.o Fas-lags-bulle fasa-lag-bulle, bad feeling Fast-slags-bulle känns ju inte heller bra O.o och nu kommer SKRINNA här också???? 23 jan, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis.
WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? 23 jan, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis. WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? Eller lippis. HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR? 23 jan, 2013 21:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-23 kl. 21:39
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis. WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? Eller lippis. HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR? Vad tusan är lippis och skrinna? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 21:31 |
|
Caius
Elev |
Jag hade glömt hur det känns när någon var riktigt, riktigt, riktigt snäll mot en... Det är till och med så illa att jag började gråta pga att en viss person är så snäll.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 jan, 2013 21:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har suttit med simpla grammatik-videos om engelska språket på youtube, gjort gratis-grammatiktest, läst ett stört långt kapitel om Orientalism och skall nu se facebook-filmen.
Imorgon är det engelskatest och jag kommer såååå faila när ord som coppice dyker upp i delen "vilket ord matchar bäst in på beskrivningen". HUR ofta har du läst ordet coppice? va? jisses. Och grammatiken skall vi ju inte ens tala om. Jag suger verkligen på det där och måste alltid googletranslate-a tusen alternativ innan jag funnit det som låter/ser bäst ut. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis. WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR??? Eller lippis. HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR? Vad tusan är lippis och skrinna? o.o Lippis=keps Skrinna=att åka skridskor Eller Vappen. Eller kaveri. Eller krapula. Eller sido. Eller att liip. Eller ped/att peda. Eller halare. Okej jag kan hålla på i evigheter, haha, kolla wikipedia på finlandssvenska xD 23 jan, 2013 21:42 |
|
themarauder
Lärare |
23 jan, 2013 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen