Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10322 10323 10324 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
celina
Elev

Avatar


får damp på mitt internet som är segt:@

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

23 jan, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD.

det här är en semla.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F9BUDQ.png

har du haft samma diskussion med anna? xD

jag har sagt det förut och säger det igen, SVENSKAR ÄR KONSTIGA.

Dude, I agree.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F24vjluc.gif

23 jan, 2013 21:01

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
elihhn
Beware i'm tha powerfull miss. semla.


Men fastslagsbulle?? Nää men det blir ju inte bra det heller.
Jag känner det lite som "Hej vill du ha en fastslagsbulle? Here you go https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fa34b043914c5bee34ec1bc149cf21324%2Ftumblr_mgk4g5TtB31qdlh1io1_400.gif"

Du har för många s där kära lilla miss Semla.
Fast-lags-bulle Det är nog ett lag med bra sammahållning som kan dela på en bulle det. c:

Njaaaa, men semla = slemmig? Då finns det ju fler variationer på finska semlor.. o.o
Fas-lags-bulle fasa-lag-bulle, bad feeling
Fast-slags-bulle känns ju inte heller bra O.o

och nu kommer SKRINNA här också????

23 jan, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis.

WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR???

23 jan, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis.

WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR???

Eller lippis.

HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR?

23 jan, 2013 21:29

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-23 kl. 21:39
Antal ändringar: 2

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis.

WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR???

Eller lippis.

HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR?

Vad tusan är lippis och skrinna? o.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jan, 2013 21:31

Caius
Elev

Avatar


Jag hade glömt hur det känns när någon var riktigt, riktigt, riktigt snäll mot en... Det är till och med så illa att jag började gråta pga att en viss person är så snäll.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

23 jan, 2013 21:36

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Har suttit med simpla grammatik-videos om engelska språket på youtube, gjort gratis-grammatiktest, läst ett stört långt kapitel om Orientalism och skall nu se facebook-filmen.

Imorgon är det engelskatest och jag kommer såååå faila när ord som coppice dyker upp i delen "vilket ord matchar bäst in på beskrivningen". HUR ofta har du läst ordet coppice? va? jisses.

Och grammatiken skall vi ju inte ens tala om. Jag suger verkligen på det där och måste alltid googletranslate-a tusen alternativ innan jag funnit det som låter/ser bäst ut. gaaaaalet.. men jag skall göra engelskatest och fixa det för då kommer jag ett steg närmare utlandsstudier i Japan. WOOHOO! Skall bara finlira på motivationsbrevet imorgon så är det klart. Känns fetanice!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 jan, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
EMELESEL ni vet säkert inte heller vad kokis är. eller fotis. eller skyddsväg. eller eftis.

WTF OFTA VET DU INNTE VAD SKRINNA ÄR???

Eller lippis.

HAHAHA VET INTE SVENSKAR VAD SKRINNA ÄR?

Vad tusan är lippis och skrinna? o.o

Lippis=keps
Skrinna=att åka skridskor

Eller Vappen. Eller kaveri. Eller krapula. Eller sido. Eller att liip. Eller ped/att peda. Eller halare. Okej jag kan hålla på i evigheter, haha, kolla wikipedia på finlandssvenska xD

23 jan, 2013 21:42

themarauder
Lärare

Avatar


Tittar på lägenheter... =)

=) - just like themarauder

23 jan, 2013 21:51

1 2 3 ... 10322 10323 10324 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.