@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. uuuh mandelmassa :p MEN ALLTSÅ BANANEN OCH SANNA SÄGER ATT SEMLOR ÄR BRÖD????? IT ISN'T IT'S SO MUCH MORE THAN BREAD IT'S FUCKING WONDERFUL men dom är finska du vet... där heter det typ fastslagsbulle (våldsamt o.o) no offense mot fiskpinnar finskingar. 23 jan, 2013 20:39 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. Det där är inte en motherflippin' semla! Det där är en FASTLAGSBULLE. Jag håller med sannaaa och Conflate på den här punkten, haha you three are EVIL. EEEEEEVIL. 23 jan, 2013 20:39 |
|
Ron Hippe
Elev |
Å min storasyster svimmade vet inte varför:-]
23 jan, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. Det där är inte en motherflippin' semla! Det där är en FASTLAGSBULLE. Jag håller med sannaaa och Conflate på den här punkten, haha you three are EVIL. EEEEEEVIL. YOU BET WE ARE. EMELESEL : Semla är så... semligt. Slemmigt? eh. fastlagsbulle FTW. 23 jan, 2013 20:44 |
|
EMELESEL
Elev |
elihhn
Beware i'm tha powerfull miss. semla. Men fastslagsbulle?? Nää men det blir ju inte bra det heller. Jag känner det lite som "Hej vill du ha en fastslagsbulle? Here you go "23 jan, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
23 jan, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: elihhn Beware i'm tha powerfull miss. semla. Men fastslagsbulle?? Nää men det blir ju inte bra det heller. Jag känner det lite som "Hej vill du ha en fastslagsbulle? Here you go " Du har för många s där kära lilla miss Semla. Fast-lags-bulle 23 jan, 2013 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
näää, nu ska jag äta kvällsmat ♥ goodniiight
23 jan, 2013 20:56 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
23 jan, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Godnatt :3 SAGAN OM RINGEN HERA I COME!
23 jan, 2013 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen