@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Pixie: Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o mamma: men alice, stäng av datorn innan tio!! jag: mobil.. haha, jag med, fast jag har inte så mycket pengar kvar (pga mugglisnätter ahaha) jag är pank, men jag kan kika på natten. (dock ska jag nog börja sova, jag går upp kl 6.00 liksom.. ingen sömn är nog orsaken till alla F!)
23 jan, 2013 20:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Pixie: Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o mamma: men alice, stäng av datorn innan tio!! jag: mobil.. haha, jag med, fast jag har inte så mycket pengar kvar (pga mugglisnätter ahaha) jag är pank, men jag kan kika på natten. (dock ska jag nog börja sova, jag går upp kl 6.00 liksom.. ingen sömn är nog orsaken till alla F!) Nää inga F D:
23 jan, 2013 20:10 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Almson: Skrivet av Conflate: Skrivet av M4L13: pappa säger att jag är tredje hjulet först blev jag arg sen fatta jag att det är sant ._. jaghataralltjustnujagvilldölivetsugeriblandvarfötpeoplevarför okay you need a hug. *Hugging you too* Gruppkram. ♥ thank u guys c: ♥ ![]()
23 jan, 2013 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag ätit morotskaka c: gott.
23 jan, 2013 20:29 |
|
EMELESEL
Elev |
Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD.
det här är en semla. ![]() 23 jan, 2013 20:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. 23 jan, 2013 20:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 jan, 2013 20:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. uuuh mandelmassa :p MEN ALLTSÅ BANANEN OCH SANNA SÄGER ATT SEMLOR ÄR BRÖD????? 23 jan, 2013 20:33 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. uuuh mandelmassa :p MEN ALLTSÅ BANANEN OCH SANNA SÄGER ATT SEMLOR ÄR BRÖD????? IT ISN'T IT'S SO MUCH MORE THAN BREAD IT'S FUCKING WONDERFUL 23 jan, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EMELESEL: Conflatesannaaa guys you really need to understand this SEMLOR ÄR INTE BRÖD. det här är en semla. Semlor ♥ Fast jag föredrar att äta de med vanilj, jag klarar inte riktigt av mandelmassa i så stor dos.. Det där är inte en motherflippin' semla! Det där är en FASTLAGSBULLE. Jag håller med sannaaa och Conflate på den här punkten, haha 23 jan, 2013 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen