@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta
jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o
23 jan, 2013 19:52 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! Brave, Hitta Nemo och första Toy Story är det bästa Pixar har gjort!! Älskar Brave ♥ Skulle kunna gifta mig med Merida imorgon 23 jan, 2013 19:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o HUR SKA MAN GÖRA DET mvh hon som är vaken hela natten även om hon lägger sig 22 23 jan, 2013 19:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o HUR SKA MAN GÖRA DET mvh hon som är vaken hela natten även om hon lägger sig 22 MEN ELLER HUR nu ska jag försöka övertala henne att få en stor kopp te och få sitta vid datorn lite till
23 jan, 2013 19:54 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! Brave, Hitta Nemo och första Toy Story är det bästa Pixar har gjort!! Älskar Brave ♥ Skulle kunna gifta mig med Merida imorgon Hhaa, hoppas att min pojkvän behåller mig trots att jag pratar gräsligt! (Jag pratar väldigt olikt till hur jag sjunger XD) Hade varit sorgligt om han gifte sig ,med en disneykaraktär!! =) =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:55 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska äta morotskaka typ nu...
23 jan, 2013 19:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o mamma: men alice, stäng av datorn innan tio!! jag: mobil..
23 jan, 2013 19:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av LunaLovegood1: mamma: emma du ska ligga i sängen klockan åtta jag: okej! jag egentligen: o_______________________________________o mamma: men alice, stäng av datorn innan tio!! jag: mobil.. haha, jag med, fast jag har inte så mycket pengar kvar (pga mugglisnätter ahaha)
23 jan, 2013 19:56 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! Brave, Hitta Nemo och första Toy Story är det bästa Pixar har gjort!! Älskar Brave ♥ Skulle kunna gifta mig med Merida imorgon Hhaa, hoppas att min pojkvän behåller mig trots att jag pratar gräsligt! (Jag pratar väldigt olikt till hur jag sjunger XD) Hade varit sorgligt om han gifte sig ,med en disneykaraktär!! =) Haha^^ Kanske får kolla upp vem det är som gör rösten ^^ 23 jan, 2013 19:57 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! Brave, Hitta Nemo och första Toy Story är det bästa Pixar har gjort!! Älskar Brave ♥ Skulle kunna gifta mig med Merida imorgon Hhaa, hoppas att min pojkvän behåller mig trots att jag pratar gräsligt! (Jag pratar väldigt olikt till hur jag sjunger XD) Hade varit sorgligt om han gifte sig ,med en disneykaraktär!! =) Haha^^ Kanske får kolla upp vem det är som gör rösten ^^ För säkerhets skull!! =) =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen