@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:34 |
|
Solkatten
Elev |
Trodde klockan var runt nio men så är den inte ens åtta. #WIN!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 19:37 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story 23 jan, 2013 19:37 |
|
oblivion
Elev |
23 jan, 2013 19:40 |
|
Ginny00
Elev |
HAHAHAH barnen var ju t.om söta. 23 jan, 2013 19:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:43 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! 23 jan, 2013 19:45 |
|
kinshaw
Elev |
DET VAR SÅÅÅ INTE MIN DAG IDAG...
När jag gick ner för trappen, halkade jag på näst sista trappsteget och slog i sidan och min högra handled. När jag då går för att ta en alvedon skär jag mig på förpackningen och får ett stort jack i min vänstra tumme... inte okej. Detta inom loppet av 1-2 minuter. När jag sedan varit på ica och ska dra upp min dragkedja på jackan lite går min högra tumnagel av. Jätteroligt.... ![]()
23 jan, 2013 19:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" Han har sett allt i princip från den allra första fram till någon gång på 90-talet (han gillar gamla filmer). Skönheten och odjuret är alltså för ny för honom så han har inte sett den XD Men men.. Hitta Nemo, Björnbröder, Brave, Toy Story Han har faktiskt stt de flesta animerade =) Dock tycker jag inte så mycket om animerat.. Känns så fejk =( Dafuq did you just say?! Brave, Hitta Nemo och första Toy Story är det bästa Pixar har gjort!! Älskar Brave ♥ =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:50 |
|
Solkatten
Elev |
... What's wrong with her? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen