@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså åh jag blev så irriterad idag. </3
Idag skulle alla nior på min skola åka till vackstanäsgymnasiet. Så, först åkte vi tåg till södertälje centrum, och där skulle vi bli hämtade av hyrda bussar som bara var för oss. Så vi ställde oss och väntade utomhus på bussarna men de kom inte, och då sa våra lärare att nästa buss skulle komma typ om 40 minuter, så vi fick vänta ute i kylan. Efter ett tag så kom vi dock på att vi kunde tränga oss in till rummet där man köper biljetter, och ett annat som är typ som ''pressbyrån'', asså där det finns typ glass, tidningar, fika, etc. Seeen så kom våra lärare och sa att vi skulle komma ut, och då sa de att bussarna inte skulle komma, och att vi skulle åka tåg tillbaka och sen gå upp till skolan. Så alla blev såklart jättearga och irriterade för att vi hade åkt dit i onödan och fick stå och rysa ihjäl utomhus. Sen på tåget så kom en av våra lärare och berättade att vi hade varit 3 minuter sena till bussarna som vi skulle åka med(som var specialhyrda för att hämta oss), så de hade åkt. TRE MINUTER. Liksom seriöst, omg. Kunde de inte ha väntat åtminstonde fem minuter?! Liksom, de visste ju att vi skulle komma med tåget, så de borde ju ha förstått att tåget var några minuter försenat. Asså åh. Och rektorn på gymnasiet hade typ blivit förbannad när det kom tomma bussar till deras skola, men jag förstår honom. För det första hade de/vi hyrt egna bussar som kostar och vi kom bara tre minuter för sent, de hade lagat lunch för 90 fler personer och planerat hela dagen för oss också. 23 jan, 2013 19:17 |
|
Ginny00
Elev |
KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan.
23 jan, 2013 19:19 |
|
themarauder
Lärare |
På fredag ska jag och min pojkvän "fira" 19 månader (vi tycker inte om att fira när man bör, så det blir sådana här knasiga firanden istället!)
Vi ska eventuellt bowla, och sedan äta lite mat hemma hos och mig och se film! =) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:19 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Ginny00: KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. Ginny00 Är bekant med detta^^ themarauder Den självklara frågan blir då: Vad ska ni se? 23 jan, 2013 19:22 |
|
LauraTree
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Buuuhuuu :'( :'( 23 jan, 2013 19:23 |
|
Ginny00
Elev |
Det har jag läst </3 SO FUCKING HEARTBREAAAAKING 23 jan, 2013 19:25 |
|
LauraTree
Elev |
ELLER HUR! Börja grina direkt! </3
23 jan, 2013 19:27 |
|
themarauder
Lärare |
Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den!
=) - just like themarauder 23 jan, 2013 19:30 |
|
EmahS
Elev |
Jag har morötter, gräddfil och en påse dipp.
Men morötterna är inte skalade och delade i fina stavar, och dippen är inte blandad. och jag som vill äta det nu? Orkar inte fixa heller
23 jan, 2013 19:31 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den! Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney" 23 jan, 2013 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen