Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10317 10318 10319 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Asså åh jag blev så irriterad idag. </3

Idag skulle alla nior på min skola åka till vackstanäsgymnasiet. Så, först åkte vi tåg till södertälje centrum, och där skulle vi bli hämtade av hyrda bussar som bara var för oss.
Så vi ställde oss och väntade utomhus på bussarna men de kom inte, och då sa våra lärare att nästa buss skulle komma typ om 40 minuter, så vi fick vänta ute i kylan.
Efter ett tag så kom vi dock på att vi kunde tränga oss in till rummet där man köper biljetter, och ett annat som är typ som ''pressbyrån'', asså där det finns typ glass, tidningar, fika, etc.

Seeen så kom våra lärare och sa att vi skulle komma ut, och då sa de att bussarna inte skulle komma, och att vi skulle åka tåg tillbaka och sen gå upp till skolan. Så alla blev såklart jättearga och irriterade för att vi hade åkt dit i onödan och fick stå och rysa ihjäl utomhus.
Sen på tåget så kom en av våra lärare och berättade att vi hade varit 3 minuter sena till bussarna som vi skulle åka med(som var specialhyrda för att hämta oss), så de hade åkt. TRE MINUTER. Liksom seriöst, omg. Kunde de inte ha väntat åtminstonde fem minuter?!
Liksom, de visste ju att vi skulle komma med tåget, så de borde ju ha förstått att tåget var några minuter försenat. Asså åh.

Och rektorn på gymnasiet hade typ blivit förbannad när det kom tomma bussar till deras skola, men jag förstår honom. För det första hade de/vi hyrt egna bussar som kostar och vi kom bara tre minuter för sent, de hade lagat lunch för 90 fler personer och planerat hela dagen för oss också.

23 jan, 2013 19:17

Ginny00
Elev

Avatar


KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. tar detta väldigt personligt..

23 jan, 2013 19:19

themarauder
Lärare

Avatar


På fredag ska jag och min pojkvän "fira" 19 månader (vi tycker inte om att fira när man bör, så det blir sådana här knasiga firanden istället!)

Vi ska eventuellt bowla, och sedan äta lite mat hemma hos och mig och se film!

=) - just like themarauder

23 jan, 2013 19:19

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
KossanBerta svarar inte på min facebookvänförfrågan. tar detta väldigt personligt..


Ginny00 Är bekant med detta^^

themarauder Den självklara frågan blir då: Vad ska ni se?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

23 jan, 2013 19:22

LauraTree
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!In Order of the Phoenix,
when Molly Weasley tries to defeat a boggart,
it transforms into each of her family members in turn,
including the twins.
But they appear together,
because not even in her worst nightmares did she imagine Fred and George being separated.


Buuuhuuu :'( :'(

23 jan, 2013 19:23

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Spoiler:
Tryck här för att visa!In Order of the Phoenix,
when Molly Weasley tries to defeat a boggart,
it transforms into each of her family members in turn,
including the twins.
But they appear together,
because not even in her worst nightmares did she imagine Fred and George being separated.


Buuuhuuu :'( :'(

Det har jag läst </3 SO FUCKING HEARTBREAAAAKING

23 jan, 2013 19:25

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av LauraTree:
Spoiler:
Tryck här för att visa!In Order of the Phoenix,
when Molly Weasley tries to defeat a boggart,
it transforms into each of her family members in turn,
including the twins.
But they appear together,
because not even in her worst nightmares did she imagine Fred and George being separated.


Buuuhuuu :'( :'(

Det har jag läst </3 SO FUCKING HEARTBREAAAAKING
ELLER HUR! Börja grina direkt! </3

23 jan, 2013 19:27

themarauder
Lärare

Avatar


Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den!


=) - just like themarauder

23 jan, 2013 19:30

EmahS
Elev

Avatar


Jag har morötter, gräddfil och en påse dipp.
Men morötterna är inte skalade och delade i fina stavar, och dippen är inte blandad. och jag som vill äta det nu?
Orkar inte fixa heller

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

23 jan, 2013 19:31

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Terrakowski: Vet inte! =) Med tanke på att mina småsyskon eventuellt är med kanske det blir något mer barnvänligt. Dock så älskar han disney, men har ALDRIG sett SKönheten och odjuret (min favorit) så jag ska nog tvinga honom att se den!



Har man inte sett den har man ju i princip inte sett "Disney"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

23 jan, 2013 19:31

1 2 3 ... 10317 10318 10319 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.