@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
23 jan, 2013 18:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^) OMG JAG FYLLER ÅR SNART I LOVE YOU ANDREA fast jag känner inte många som gillar hp... HannaPanna, Voldy0000, _SanD_ hej vill ni komma
23 jan, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^) Åh! Jag vill jättegärna också ha ett HP kalas! Ska kanske ha det när jag fyller år! 23 jan, 2013 18:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 jan, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Bjud mig 8D fast kanske inte...Skrivet av Borttagen: Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^) OMG JAG FYLLER ÅR SNART I LOVE YOU ANDREA fast jag känner inte många som gillar hp... HannaPanna, Voldy0000, _SanD_ hej vill ni komma Skrivet av Borttagen: Jag ska göra spontant 8D Det bestämde jag. Hoppas att jag får, hah Skrivet av Borttagen: Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^) Åh! Jag vill jättegärna också ha ett HP kalas! Ska kanske ha det när jag fyller år! 23 jan, 2013 18:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
åh vad jag känner mig populär, två drakar och en katt är döpta efter mig (vad jag vet) @ancientdarkness99
@HannaPanna @Twiie i love you guys
23 jan, 2013 18:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag fick precis en hjärtattack, var seriöst på väg att svimma! Jag fick nyss ett mejl om att sista dagen att skicka in sin kompletta ansökan om ett utbytesår i USA var den 22 februari, men jag trodde att det stod 22 januari och det var ju igår.
23 jan, 2013 18:55 |
|
Caius
Elev |
Håller på att bli sjuk igen tror jag.... För jag fryser och bara känner mig allmänt dålig... Men på samma gång så kanske det är så bara för att jag har haft en skitdålig dag i allmänhet och mår dåligt pga det.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 jan, 2013 19:02 |
|
Ginny00
Elev |
Jättenära mig ska det om en vecka öppna en kiosk som säljer italiensk mat, och de hade provsmakning idag.
Man fick köttfärssås med polenta och tiramisu, och det var så sjukt gott att jag misstänker att mina smaklökar knappt kommer kunna återhämta sig från detta ♥ 23 jan, 2013 19:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Vissa dagar/kvällar/whatevs är inte bra för mugglis, eller för mig. Det känns som jag spammar lite mycket typ hela tiden.
23 jan, 2013 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen