Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10315 10316 10317 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Du kan inte använda någon hudkräm? Typ miniderm eller eucerin? (båda är jättebra mot torr hud )

MUMS!

23 jan, 2013 18:09

Dramione99
Elev

Avatar


YOU change MY mind.

23 jan, 2013 18:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Aw stackars dig :c


njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥

Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont...


Stackars dig! Jag har också torr hud!

Vilka Twilight filmer? Gillar du dem?

23 jan, 2013 18:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Du kan inte använda någon hudkräm? Typ miniderm eller eucerin? (båda är jättebra mot torr hud )


jag har testat hudkräm... egentligen fler än en. Men imorrn ska pappa till aboteket...




Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det kliar änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Aw stackars dig :c


njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥

Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont...


Stackars dig! Jag har också torr hud!

Vilka Twilight filmer? Gillar du dem?



Tror det är den vanliga första twilight filmen...
sen är det också twilight ''New moon''

Och ja dom är väll rätt bra


23 jan, 2013 18:25

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Jag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord.

Jag har redan skrivit 600.........


- hakunamatata - ^.^

23 jan, 2013 18:27

joel9324
Elev

Avatar


Prov imorgon. Ska inte känna mig stressad eller något. För att jag känner mig säker så Lyssnar på musik nu och kollar runt på lite BluRay-filmer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

23 jan, 2013 18:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Jag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord.

Jag har redan skrivit 600.........

Aw no :c

23 jan, 2013 18:28

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ännu en Weasley:
Jag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord.

Jag har redan skrivit 600.........

Aw no :c

Mmh hoppas min lärare har överseende.^^

- hakunamatata - ^.^

23 jan, 2013 18:29

Kedjebrev
Elev

Avatar


åååååh kommer kanske hinna hälsa på en av mina kompisar på Bup ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

23 jan, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^)

23 jan, 2013 18:49

1 2 3 ... 10315 10316 10317 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.