@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kan inte använda någon hudkräm? Typ miniderm eller eucerin? (båda är jättebra mot torr hud .... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? MUMS! 23 jan, 2013 18:09 |
|
Dramione99
Elev |
YOU change MY mind.
23 jan, 2013 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw stackars dig :c .... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥ Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont... Stackars dig! Jag har också torr hud! Vilka Twilight filmer? Gillar du dem? 23 jan, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Du kan inte använda någon hudkräm? Typ miniderm eller eucerin? (båda är jättebra mot torr hud .... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? jag har testat hudkräm... egentligen fler än en. Men imorrn ska pappa till aboteket... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw stackars dig :c .... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det kliar änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥ Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont... Stackars dig! Jag har också torr hud! Vilka Twilight filmer? Gillar du dem? Tror det är den vanliga första twilight filmen... sen är det också twilight ''New moon'' Och ja dom är väll rätt bra 23 jan, 2013 18:25 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Jag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord.
Jag har redan skrivit 600......... - hakunamatata - ^.^ 23 jan, 2013 18:27 |
|
joel9324
Elev |
Prov imorgon. Ska inte känna mig stressad eller något. För att jag känner mig säker så
23 jan, 2013 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ännu en Weasley: Aw no :cJag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord. Jag har redan skrivit 600......... 23 jan, 2013 18:28 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ännu en Weasley: Aw no :c Jag ÄÄÄLSKAR att skriva, har en skrivläxa men får bara skriva 200-400 ord. Jag har redan skrivit 600......... Mmh hoppas min lärare har överseende.^^ - hakunamatata - ^.^ 23 jan, 2013 18:29 |
|
Kedjebrev
Elev |
23 jan, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
Nu har jag lust att ha Harry Potter-kalas. Syn bara att jag fyller år i juli :c Men jag kanske gör ett spontant 8D (Inte för att jag vill att en massafolk ska mobba mig för det, för att jag har fått ideér ^^)
23 jan, 2013 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen