Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10314 10315 10316 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
omg min percy jackson box har kommit. Ska hämta den så fort pappa kommer hem :3

Hur många böcker finns det egentligen?

23 jan, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nadja_Gryffindor:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Nadja_Gryffindor hann inte till bion! nu är jag arg...

Jag också men den finns ju kvar imorron också men du är du nog sjuk



Ja jag kommer vara hema imorgon också...

23 jan, 2013 17:22

Borttagen

Avatar


Kanotpolo. Usch. Det är fan det tråkigaste som finns :c
Spoiler:
Tryck här för att visa!När man inte för röra bollen...

23 jan, 2013 17:34

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Consectetuer:
omg min percy jackson box har kommit. Ska hämta den så fort pappa kommer hem :3

Hur många böcker finns det egentligen?

5 stycken (The Lightning Thief, Sea of Monsters, The Titan's Curse, The Battle of the Labyrinth och The Last Olympian) Sen finns det en följd serie som heter Heroes of Olympus (men den är inte med i boxen jag köpte). Den består för tillfället av 3 böcker: The Lost Hero, The Son of Neptune och Mark of Athena. Det kommer en fjärde bok i oktober (House of Hades)

23 jan, 2013 17:46

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2F6394361_700b.jpg

God morgon!

Japans polisbil var ful. xD


ahah NEJ, den är coolast ju!

Nej, Italiens var coolast. Varför har vi inga sådana? Men gud, Finland. Det där är väl ändå inte på riktigt?

sitt inte där och tro att vi inte har polisbilar, duh.

Jag menar inte så, lol. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jan, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


Stör mig på att alla ska alltid förstöra den där glädjen jag till slut lyckas hitta. Efter ett tag blir man trött på att ens vara glad, när det alltid kommer någon och förstör det för en...

23 jan, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Imorgon måste jag dansa

23 jan, 2013 17:57

Borttagen

Avatar


.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?

23 jan, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Aw stackars dig :c

23 jan, 2013 18:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!

Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber?
Aw stackars dig :c


njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥

Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont...

23 jan, 2013 18:07

1 2 3 ... 10314 10315 10316 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.