@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Consectetuer: omg min percy jackson box har kommit. Ska hämta den så fort pappa kommer hem :3 Hur många böcker finns det egentligen? 23 jan, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och Nadja_Gryffindor hann inte till bion! nu är jag arg... Jag också men den finns ju kvar imorron också men du är du nog sjuk Ja jag kommer vara hema imorgon också... 23 jan, 2013 17:22 |
|
Borttagen
|
Kanotpolo. Usch. Det är fan det tråkigaste som finns :c
Spoiler: Tryck här för att visa! 23 jan, 2013 17:34 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Consectetuer: omg min percy jackson box har kommit. Ska hämta den så fort pappa kommer hem :3 Hur många böcker finns det egentligen? 5 stycken (The Lightning Thief, Sea of Monsters, The Titan's Curse, The Battle of the Labyrinth och The Last Olympian) 23 jan, 2013 17:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nej, Italiens var coolast. sitt inte där och tro att vi inte har polisbilar, duh. Jag menar inte så, lol. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Stör mig på att alla ska alltid förstöra den där glädjen jag till slut lyckas hitta. Efter ett tag blir man trött på att ens vara glad, när det alltid kommer någon och förstör det för en...
23 jan, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Imorgon måste jag dansa
23 jan, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer!
Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? 23 jan, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aw stackars dig :c.... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? 23 jan, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw stackars dig :c .... Nu har jag blivit så tor i ansiktet så att jag har börjat blöda..... Och det klier änu mer! Duger det inte med att ha jätteont i halsen och hög feber? njae..... Jag tycker mycket mer synd om dom i Afrika och Syrien m.m. Men Tack ♥ Ja idag köpte pappa hem två twilight filmer... så jag såg ju på dom... + några hp filmer... så det är ju inte så dumt x) bara det att man har så himla ont... 23 jan, 2013 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen