Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10313 10314 10315 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Var inte det Fang?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

23 jan, 2013 16:46

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Fang, och enligt mig var han den enda som gjorde något ordentligt bra, ehe..

Det var jag som sa åt honom att köra på iden.

23 jan, 2013 16:47

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Var inte det Fang?


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Fang, och enligt mig var han den enda som gjorde något ordentligt bra, ehe..

Det var jag som sa åt honom att köra på iden.

Just det, ja! ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jan, 2013 16:50

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2F6394361_700b.jpg

God morgon!

Japans polisbil var ful. xD


ahah NEJ, den är coolast ju!

Nej, Italiens var coolast. Varför har vi inga sådana? Men gud, Finland. Det där är väl ändå inte på riktigt?

ryckt
troligt är att polismän ryckt ut för att hjälpa någon som tar sig runt med permobil - kan ha varit hälsan som svikit hos en gamling eller dylik. Då får farbror polis vara vänlig att hjälpa till med fordonet.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 jan, 2013 16:50

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Var inte det Fang?


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Solkatten:
Någon som kommer ihåg vem som skapade Mugglis första Mugglisgames? :>
Fang, och enligt mig var han den enda som gjorde något ordentligt bra, ehe..

Det var jag som sa åt honom att köra på iden.

Just det, ja! ^^

Någon som kan länka till det?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jan, 2013 16:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Jag visste faktiskt inte att Patrick Swayze är död....
men nu vet jag det och ni också om ni inte visste det.

Det är han som spelar "Sam Wheat" i filmen "Ghost"

Och huvudrollen i Dirty dancing =D


Jao

23 jan, 2013 16:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2F6394361_700b.jpg

God morgon!

Japans polisbil var ful. xD


ahah NEJ, den är coolast ju!

Nej, Italiens var coolast. Varför har vi inga sådana? Men gud, Finland. Det där är väl ändå inte på riktigt?

sitt inte där och tro att vi inte har polisbilar, duh.

23 jan, 2013 16:57

Consectetuer
Elev

Avatar


omg min percy jackson box har kommit. Ska hämta den så fort pappa kommer hem :3

23 jan, 2013 16:59

Borttagen

Avatar


Jag tror att Mikaela120 har en oläst uggla

23 jan, 2013 17:10

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tror att Mikaela120 har en oläst uggla


xD Ja, det har jag för du citerade mig nu xD

23 jan, 2013 17:20

1 2 3 ... 10313 10314 10315 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.