@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
ugh, hatar pms.
börjar gråta av ingenting, igår var det på grund av första avsnittet av fosters hem för påhittade vänner, där max lämnar blue. wtf. och idag, smart som jag är tittade jag på shelter. och den här scenen ![]() började jag också böla. och när zach går från festen och sätter sig i bilen, när shaun kommer och de båda börjar gråta. och när zach fått reda på att han kom in på CalArts. och när han åker till shaun, och de pratar i walkie talkies i hans trädgård. ![]() och det här blev för mycket, i slutet utav filmen. too much. ![]() ![]()
23 jan, 2013 14:39 |
|
Piggy
Elev |
Andrew Hussie ska signera ett par av Sweet Bro and Hella Jeff böcker... och de signerade alternativet är redan slut.
Men det är okej. Det är heeeeeeeelt okej. (⊙‿⊙✿)
23 jan, 2013 14:40 |
|
EmahS
Elev |
23 jan, 2013 14:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Någon ska hämta mig i Mora imorgon men det är ingen som riktigt vet vem.. Ahapp. SÅ, om någon vill kidnappa mig så är det bara o vänta på stationen imorgon HAHA.
23 jan, 2013 14:43 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och Nadja_Gryffindor hann inte till bion! nu är jag arg... Jag också men den finns ju kvar imorron också men du är du nog sjuk
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
23 jan, 2013 14:51 |
|
Borttagen
|
Idag har jag ätit potatis.
Massvis av potatis. 23 jan, 2013 14:51 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Är sååå trött.....
Men ska nu iväg snart igen... Men sådant är livet. - hakunamatata - ^.^ 23 jan, 2013 15:14 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Miskel: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna ENGLISH IS THE SHIT. *sneakar in i konv.* JAG VET MEN JAG LÅTER SÅ FEJK DÅÅÅ... NEJJ DÅÅÅ. det kommer bli asnice 8D Vad skaren handla om? .3 Klar O.O Den blev on english o den blev really boring but watevah xD
23 jan, 2013 15:32 |
|
Solkatten
Elev |
Nej, Italiens var coolast. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Det var en vikarie på en skola som blev rädd för en spindel och sprang ut ur klassrummet och det var en elev som filmade allting
23 jan, 2013 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen