@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
22 jan, 2013 22:38 |
|
Caius
Elev |
Värdelös jag känner mig idag då.... Igår sökte jag fem jobb i alla fall...
Idag blev det bara ett pga att jag satt mer än halva dan och försökte få ihop ett personligt brev. Hemska värld som får mig att känna mig så patetisk och värdelös, jag hatar den jävla känslan men jag har känt den på tok för jävla ofta sedan jag tog studenten. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 jan, 2013 22:38 |
|
themarauder
Lärare |
Kollar på Once upon a time nu =) Känner mig också febrig, om ni vill anteckna!
=) - just like themarauder 22 jan, 2013 22:56 |
|
ella potter
Elev |
22 jan, 2013 22:57 |
|
Obliviate_
Elev |
"Hunden släpps regelbundet ur sina bojor, men återvänder frivilligt. Han är uppenbarligen efterbliven."
"Jag blev inlåst pga. min kraftfulla förmåga att framkalla något dom refererade till som, allergi. Jag måste komma underfull med vad detta är så jag kan använda det till min fördel" - kattens dagbok. 23 jan, 2013 00:07 |
|
themarauder
Lärare |
23 jan, 2013 01:01 |
|
Terrakowski
Elev |
23 jan, 2013 01:03 |
|
Obliviate_
Elev |
23 jan, 2013 01:04 |
|
themarauder
Lärare |
23 jan, 2013 01:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Nä, mer, ingen lust att sova. Jag skulle kunna sova om jag gick och la mig 23 jan, 2013 01:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen