@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ännu en Weasley
Elev |
Åhh, skit trött, men har fortfarande inte gjort klart läxan.......
Jobba, Jobba, Jobba! - hakunamatata - ^.^ 22 jan, 2013 20:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ännu en skolskjutning i USA...
without something there is no nothing 22 jan, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Känns som om jag ska svimma när som helst för jag har så ont i huvudet...
Jag gick hem från skolan en dag och så ramlar jag och slår i huvudet i marken jättehårt... Tur så var det en man som ute och gick som jag känner som såg vad som hände och ringde ambulansen. 22 jan, 2013 21:02 |
|
M4L13
Elev |
22 jan, 2013 21:14 |
|
Ginnyy
Elev |
22 jan, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: wow nej min drake kläcktes och jag vet inte vad jag ska döpa den till HJÄLP den kan heta Sot 22 jan, 2013 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
Mina hörlurar som jag fick på Julafton höll typ bara en månad och sedan gick dem sönder men som tur är hade mamma ett par hörlurar till sin mobil som hon aldrig använt som jag nu fick.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 21:21 |
|
t i l d a
Elev |
Det var en show i skolan idag, och innan jullovet. Det är två tjejer som är så sjukt modiga. De klär sig annorlunda, gör inte saker som precis alla andra, men de verkar inte bry sig. Men ändå verkar den ena lite osäker på sig själv, och vem kan klandra de när flera i skolan retar de m.m?
Men trots att de är retade, ställde sig båda uppe på scen inför HELA skolan och sjöng och den ena tjejen gjorde några cirkuskonster (ni vet en såndär rund sak som man snurrar på ett snöre och kastar upp i luften m.m.) och var superduktig! De var sjukt modiga enligt mig!
22 jan, 2013 21:26 |
|
Ron Hippe
Elev |
Jag har bara två forumbetyg fattar inte att jag har så lite...:-(
22 jan, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen