@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Irriterande att man kan bli så ledsen så plötsligt...
22 jan, 2013 20:10 |
|
themarauder
Lärare |
22 jan, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Det känns som om jag har en hästsvans... Måste inse at det är kort, inte långt.
22 jan, 2013 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-22 kl. 20:12
|
|
Borttagen
|
22 jan, 2013 20:12 |
|
Pixie
Elev |
22 jan, 2013 20:12 |
|
Margaret
Elev |
Känner mig så nostalgisk just nu så jag slog just på min DVD med Tokio Hotels alla musikvideos, så den får rulla resten av kvällen.
![]()
22 jan, 2013 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-22 kl. 20:14
|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Pixie: Jag har inte sett senaste säsongen, men det är superbra! rekommenderar det verkligen! Är på andra avsnittet =D jag hade aldrig hört talas om det förrän idag! =) - just like themarauder 22 jan, 2013 20:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Pixie: Jag har inte sett senaste säsongen, men det är superbra! rekommenderar det verkligen! Är på andra avsnittet =D jag hade aldrig hört talas om det förrän idag! Då har du något att se fram emot!
22 jan, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Efter många år av tvekan har jag äntligen börjat skriva om min "Albus Potter". Jag började på den i trean, och då visste jag inte ens att det fanns något som hete Styckeindelnig". PLus att de har sämst handling... Ska bli skönt att börja skriva om den.
22 jan, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Min drake Annabeth dog idag... Konstigt att man ens bryr sig lite när den bara finns sur le internet haha
22 jan, 2013 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen