vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
26 jan, 2012 19:01 |
|
ginny_ginny
Elev |
26 jan, 2012 19:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-26 kl. 20:28
|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Barnsliga killar som låser dörrarna i skolan när man har brotom till en lektion!! Oh vilka omogna ungar...
26 jan, 2012 19:04 |
|
adliitam
Elev |
26 jan, 2012 19:06 |
|
Salazar1
Elev |
hostar mycket. (host-anfall......)
Slytherin Pride 26 jan, 2012 19:32 |
|
Dini99
Elev |
försöker lära mig att stepp-dansa till mugglisträffen =D ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 26 jan, 2012 19:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på the edge of glory.
26 jan, 2012 19:44 |
|
scarhead
Lärare |
26 jan, 2012 19:46 |
|
OliverPhelps
Elev |
26 jan, 2012 19:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Funderar på att diska, städa, packa och förbereda mig inför två veckors arbete...
kommer nog fundera ett par timmar till höhöhö ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jan, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen