D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
21 nov, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
"tack," sa jag svagt, och gick bredvid joe.
(AGHAGHAGH DETTA ÄR SÅ DÅLIGT HEMSKT USCH JAG ÄR SÄMST PÅ ATT SKRIVA) 25 nov, 2015 16:30 |
|
Shadow of hope
Elev |
(nej Ronja det är det inte alls!!!)
Jag nickade och gav Draco en orolig blick innan jag kollade runt lite och ropade efter de andra.
25 nov, 2015 16:57 |
|
Borttagen
|
jag gick bara där tyst. jag ville verkligen hitta dem men allt kändes tungt och jag ville bara lägga mig ner på marken och sluta existera för ett tag.
6 dec, 2015 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag gick runt i den kalla skogen, visste inte var jag var. Det var sent nu, så jag bestämde mig för att bygga en liten hydda. jag hittade torr mossa som jag la som en madrass. sedan satte jag upp raka fasta pinnar mot ett träd, och sedan så band jag granris runt de med små unga böjliga grenar. jag kröp in och drog min mantel över mig.
6 dec, 2015 12:56 |
|
Shadow of hope
Elev |
Mörkret började falla och jag kände paniken och oroligheten bli värre och värre, det kan bli iskallt på natten och i mörkret är det dessutom nästan omöjligt att hitta någon. Jag kollade runt på de som gick med mig för att se att alla var med och det var de so tur är.
6 dec, 2015 13:51 |
|
Borttagen
|
jag tog tag i joes arm lite löst.
"jag hade varit så mycket räddare nu om inte du var här," sa jag tyst. 6 dec, 2015 20:03 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade upp på honom och log ett lite ledsamt leende, "jag med om inte du var här" Jag kramade honom lite löst innan jag backade lite rodnande.
7 dec, 2015 08:00 |
|
Borttagen
|
(ah det känns inte som att vi kommer fram till någon lösning här)
jag kollade på joe, jag kunde knappt se honom längre för att det var så mörkt. det var väldigt kallt ute nu så jag skakade mycket, 10 dec, 2015 18:49 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Jag saknar de andra" sa jag hyfsat tyst, jag var sugen på att stanna för jag såg ingenting, var iskall och utmattad men vi hade ju inte hittat de andra än men var kunde de varit?
(Nej jag vet snart får vi typ gå tillbacks och folk får hoppa in igen för detta ger ingenting alls)
10 dec, 2015 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen