Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hp roll med J_J

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp roll med J_J

1 2 3 ... 101 102 103
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


( Alltså det här rollet är inget roligt kanske vi borde avsluta det)

20 sep, 2015 19:56

Borttagen

Avatar


håller med det var inte kul. vi kan ju avsluta det. vi kan säekrt komma på andra roll?

20 sep, 2015 19:56

Borttagen

Avatar


Ja

20 sep, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


men då avslutar vi detta rol

20 sep, 2015 20:00

1 2 3 ... 101 102 103

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp roll med J_J

Du får inte svara på den här tråden.