Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 102 103 104 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vad är det?" Frågade jag förbryllat när jag såg hennes ansiktsuttryck.

5 nov, 2013 20:00

Borttagen

Avatar


"Ingenting..."
Mumlade jag och satte mig försiktigt bredvid honom.

5 nov, 2013 20:02

Borttagen

Avatar


Jag kramade henne lite och kände mig faktiskt en aning trött.

5 nov, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Jag kröp upp hos honom.

5 nov, 2013 20:06

Borttagen

Avatar


Jag smekte hennes rygg.

5 nov, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


Jag kysste honom kort på munnen.
"Wii kommer komma..."
Mumlade jag.

5 nov, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


"Hur vet du det?
För det första så vet hon inte om att vi är i fara, för det andra så vet hon inte var vi är och för det tredje kan hon inte följa våra spår..." Mumlade jag.

5 nov, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


"Varför kan hon inte spåra oss?"

5 nov, 2013 20:20

Borttagen

Avatar


"Jag vet inte riktigt, men morfin har hållet på med någon sprts svartkonst så att det inte är möjligt."

5 nov, 2013 20:22

Borttagen

Avatar


Jag funderade.
"Din mobil...?"

5 nov, 2013 20:24

1 2 3 ... 102 103 104 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.