Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Vad är det?" Frågade jag förbryllat när jag såg hennes ansiktsuttryck.
5 nov, 2013 20:00
|
|
Borttagen
|
"Ingenting..."
Mumlade jag och satte mig försiktigt bredvid honom.
5 nov, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne lite och kände mig faktiskt en aning trött.
5 nov, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
5 nov, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
5 nov, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom kort på munnen.
"Wii kommer komma..."
Mumlade jag.
5 nov, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
"Hur vet du det?
För det första så vet hon inte om att vi är i fara, för det andra så vet hon inte var vi är och för det tredje kan hon inte följa våra spår..." Mumlade jag.
5 nov, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
"Varför kan hon inte spåra oss?"
5 nov, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte riktigt, men morfin har hållet på med någon sprts svartkonst så att det inte är möjligt."
5 nov, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag funderade.
"Din mobil...?"
5 nov, 2013 20:24
|
Du får inte svara på den här tråden.