Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Mm..Mumlar jag. Jag håller i Brians arm och börjar gå.
2 dec, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
"kom", jag börjar gå upp för trapporna
(måste gå, sry)
2 dec, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
(Ok)
Jag går efter. Tillslut kommer vi till sällskapsrummet.
2 dec, 2013 16:05
|
|
Borttagen
|
"sätt dig ner ett tag", jag drar henne till en soffa. Sen sätter jag mig bredvid och stirrar på henne.
2 dec, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
(Somnade vid köksbordet....-.-'
Jag kryper ihop i soffan och blundar.
2 dec, 2013 17:01
|
|
Borttagen
|
(gangster  )
Jag låter min hand löpa genom hennes hår...
2 dec, 2013 20:51
|
|
Borttagen
|
(Yeah  )
Jag lutar mig mot Brian ch lägger armarna om honom. Efter ett tag öppnar jag ögonen igen. Jag ser in i Brians.
2 dec, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot henne.
"Vaken?", frågar jag tyst.
2 dec, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
- Ja! Ler jag. Jag suckar och lägger huvudet mot Brians axel.
2 dec, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
"Tur det", jag skrattar lite och fortsätter att pilla med hennes hår.
2 dec, 2013 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.