I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
[I fängelsehålan, dit dem förde Vanessa och Lissy där det fanns många flyktvägar, väcker detta några minnen?
21 mar, 2013 20:47 |
|
Vildvittra
Elev |
(Som jag sa, i fängelse men du ska komma till Rogers kontor^^)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 mar, 2013 20:49 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Fanny såg Stella komma in genom dörren i bara trosor och bh.
"Är du ok?" frågade hon. "Vad har de gjort med dig?" Iancorn <3
22 mar, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Jenna känner hur hon rös en aning då hon såg Stella som är mager likt ett skelett. Det syndes tydligt då hon enbart hade bh och trosor på sig. Hon låter sin blick vandra till Roger.
"Var har du gjort av Vanessa och Lissy?" frågan hon bryskt. Då Stella var med dem igen så kände Jenna sig betydligt bättre till mods. Varför kunde hon inte riktigt säga. Vanessa och Lissy kunde befinna sig var som helst men inte kunde de väl blivit utsatta för något värre än de själva? Jenna kände en kall kåre smyga sig uppför hennes ryggrad då hon åter kollar på Roger som iaktar Stella med en lyster blick. 22 mar, 2013 16:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Stella såg på Fanny och log lite lätt, "Japp, jag mår utmärkt, ingne blodförgiftning mer." ljuger hon glatt mot Fanny och nickar åt det Jenna sagt och undviker Rogers blickar på sig. "Plus att jag vill veta vad ni menar med sprutan och vad vi ska göra." säger hon och knuffar sig fri från männen som håller henne, "Sen så vill jag ha kläder, det är kallt och högst opassande att gå såhär." säger hon morskt och stirrar honom rakt i de kalla ögonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 mar, 2013 16:47 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Fanny log trött åt Stella. Hon ville vara lika modig som hon.
"När får vi mat egentligen? Jag är hungrig!" Iancorn <3
22 mar, 2013 19:44 |
|
Majis
Elev |
(................................................. Vad har hänt och hur ska jag kunna hoppa in!? xD)
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 mar, 2013 19:45 |
|
5_lollipop_5
Elev |
22 mar, 2013 19:46 |
|
Majis
Elev |
(Öhm.... Jag vet bäst om det jag senast var med i och det var väl för en ca vecka sedan och då så skulle typ allihopa gå iväg från ett läger och Stella hade band annat precis fått blodförgiftning xD) Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 mar, 2013 19:50 |
|
5_lollipop_5
Elev |
(Ok. De har kommit fram till en stad med fria människor. Vakterna har tagit dem tillfånga och chefen har förgiftat dem. De får bara motgift om de räddar hans systerson... Typ... XD Fanny, Stella och Jenna är på hans kontor och resten är i fängelse.)
Iancorn <3
22 mar, 2013 19:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen