Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har ni lagt ut bilderna från träffen?
3 sep, 2012 20:27 |
|
Noctum
Elev |
3 sep, 2012 20:41 |
|
LauraTree
Elev |
HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm....
Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? 3 sep, 2012 20:56 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER ;; ![]()
3 sep, 2012 20:58 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Okej, gud vad kul det ska bli att ses! Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER 3 sep, 2012 21:00 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: Ja Skrivet av Miss_Green: Okej, gud vad kul det ska bli att ses! Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER ;; ![]()
3 sep, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! 3 sep, 2012 21:22 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! Bra ;; ![]()
3 sep, 2012 21:32 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Whoho! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! Bra 3 sep, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Miss_Green: Whoho! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: LauraTree: Ja det kan vi säkert Skrivet av LauraTree: HarryPotterr och M00NSTER kan vi träffas utanför mässan? Hittar inte så bra i Stockholm.... Miss_Green du är väl också på pass ett? Hur vill du göra? För mig spelar det ingen roll Vi säger att jag får vara med HarryPotterr och M00NSTER Ebba: Jajamen, klart du får! Bra Får jag också joina er?? 3 sep, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen