The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lupinfan
Elev |
Aha, det såg jag inte
http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CC8QtwIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D1G4isv_Fylg&ei=lqUqUPTNL4eN4gTnwIDgBw&usg=AFQjCNHR6AKSioWg8k2qtJLRymsBnQyAmw Här har du länken iaf
14 aug, 2012 21:24 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lupinfan: Aha, det såg jag inte http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CC8QtwIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D1G4isv_Fylg&ei=lqUqUPTNL4eN4gTnwIDgBw&usg=AFQjCNHR6AKSioWg8k2qtJLRymsBnQyAmw Här har du länken iaf Och den var till Apollon? Men vad kul att du börja säga några förslag! Titta nu allihopa! Lupinfan är ett bra exempel på hur man ska göra! Och om ni nämner förslag på låtar så Blir denna ek levande och rolig! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 aug, 2012 21:28 |
|
Regulus
Elev |
14 aug, 2012 21:33 |
|
Jessica Tonks
Elev |
14 aug, 2012 21:35 |
|
Majis
Elev |
Oh... Ja! Grover i brudklänning xD
(Otydlig, men jaja EDIT: Förresten! Jag var iväg i stan idag och då hittade jag den fjärde PJ boken! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 aug, 2012 21:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-14 kl. 21:58
|
|
Ginny!!!!
Elev |
14 aug, 2012 21:56 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Har du ritat?! :o Nej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 aug, 2012 21:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Helst ska du då vara pysslare Skrivet av Ginny!!!!: Har du ritat?! :o Nej ![]()
14 aug, 2012 22:00 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Majis: Helst ska du då vara pysslare Skrivet av Ginny!!!!: Har du ritat?! :o Nej Meh! Det är ju nästan som om du förbjuder mig att måla xD Blev bara sugen på att rita honom i brudklänning och för att det är en PJ grej tänkte jag ha bild på det! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 aug, 2012 22:03 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Vadå förbjuder?! Varifrån fick du det?!Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Majis: Helst ska du då vara pysslare Skrivet av Ginny!!!!: Har du ritat?! :o Nej Meh! Det är ju nästan som om du förbjuder mig att måla xD Blev bara sugen på att rita honom i brudklänning och för att det är en PJ grej tänkte jag ha bild på det! En är okej, men ska du göra fler får du bli pysslare. ![]()
14 aug, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen